Purple Love
| +Follow || Dashboard |

My L.I.F.E
Saturday 11 August 2012 | 21:29 | ♥ 0 purple love

Assalamualaikum dan Salam sejahtera .. *fuhhhhh* amboi ~ bersawang blog aku ni .. Hahaha ! *drama je lebih* .. Haihh ~ Dah lama aku tk update blog .. Nak kata 'BUSY' ... ermmm , agak busy lah juga .. Now dah semester ke-2 and semakin busy lah aku dibuatnya .. Even Form 4 tkde exam besar tahun ni , tp rasa 'BUSY' masih ada .. Awwww ~ Rindu nak amik PMR bila tgk junior dok sebok cakap kat SNS :') .. Kini hanya tinggal kenangan ~~ *kesat air mata* .. Okey !
Now aku tgh tgk TV + online and mak dgn adik aku pergi ke rumah Mak Cik Tipah dgn Ibu .. Aku terasa malas nak ikut sebenarnya and mak suruh je aku duduk rumah .. Kalau dah mcm gini rupanya , memang aku menghadap lappy jela -..- .. Habis je update ni , aku nak sambung novel aku .. Dah lama terbiar .. Selalunya keluarkan idea time buat karangan , now curahkan idea untuk novel plak >,< *sekali-sekala je pung* .. 


KESIHATAN ? Hmm ~ Aku paling risau pasal ni .. Tahun ni aku tak nafikan kalau aku banyak amik MC .. Mana taknya , asyik sakit je .. Memang antibodi badan ni lemah :/ .. Mcm hari khamis lepas .. Aku tak pergi sekolah .. Masa sahur tu , hidung aku berdarah plus badan aku panas semacam .. Aku fikir mungkin biasa jelah kot .. Tp last-last sakit tu naik ke kepala .. Jam dah pukul 6.45 pagi and niat aku nak pergi ke sekolah terbatal .. Memang tak larat :'( ..
Terlepas kelas Akaun 'LAGI' .. Dah lah ada exam hari tu .. Hmmm ~ Now , aku memang tak boleh lepas dr makan ubat .. Mak aku jelah yg sentiasa ingatkan aku .. Aku memang degil sebab malas benar nak makan ubat *budak anti ubat dr doktor* .. Bila mak aku dah bebel , baru lah sebok nk g makan ubat .. Tp betul lah apa yg mak aku buat tu .. Dia tak nak anak dia sakit .. 
Thanks mak :')


Masalah dekat sekolah ?? Hmm ~ Entahlah .. Taktahu nak kata apa .. *Hoho*
Aku rasa semua okey je .. Sebulan mejalani rutin harian di sekolah sepanjang bulan Ramadhan ni sememangnya sesuatu perkara yg amat menyeronokkan .. Sebab ??? *ask urself :p* ..
Time rehat pergi surau baca al-quran .. Selalunya aku pergi dengan Anis ..
Time tadarus pun ktorang satu geng :D .. Alhamdulillah , dapat sijil ! Ingatkan tak dapat ..
Now , aku tgh jd trainee as PPS SMK PJ ^^ Tahun depan aku pakai baju hijau ..
Haha ~ ' Green Alien ' woaaaaaah *meroyan jap* HAHA ~
Bukan aku je yg jadi trainee ..  Aku ditemani dgn Anis , Ziemah , Syida , Fiqah , Nisa, Fadli , Akmal , Azriel *ewahhhh ayat >,<* .. Hari Jumaat tu kitorang buat gotong-royong kat library ..
Amboiii -.- Habuk bukan kemain lain .. Takpe-takpe , Kamaliah boleh buat punya !! *hwaiting* ~


Lepas je cuti raya ni , Filistic akan start berlatih untuk competition yg akan dtg ..
Ktorang decide lagu F(x) - Electricshock dgn BTOB - Insane *mybe abg Wawan akan ajar ktorang :/* .. Hopefully , semuanya akan berjalan dgn lancar .. Amin ~~

Position :-
Amber - Anis
Krystal - Farah
Sulli - Wawa
Victoria/Luna - Me 
F(x) - Electricshock
and 
untuk Insane ktorang tk decide lagi ..
Ermm ~ Okeylah .. Rasanya ni jelah kot yg aku nak share untuk hari ni .. 
See yaaa ^^ ~




OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)