Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Segmen : Jom Kenali Kpop Blogger
Tuesday 10 July 2012 | 15:12 | ♥ 0 purple love
Annyeonghaseyo kpoppers :) ! HAHA ! Kali ni Lulu ada join stu segmen untk Kpop Blogger mcm Lulu ni .. Awesome ^^ Join lah :) Just for fun ! Check this out !!

Click sini --> http://fatinhalid.blogspot.com/2012/07/segmen-jom-kenali-kpop-bloggers.html

The Rules

 Warganegara Malaysia
 Mempunyai BLOG dan akaun FACEBOOK.
 Follow blog Atin Atiqah. *untuk mengetahui perkembangan segmen ni.
 Like SINI

Cara-Cara Menyertai Segmen
  
 Buat entry bertajuk "Segmen: Jom Kenali KPOP Bloggers".
 Letak banner segmen di atas dan linkkan ke entry ni.
 Jawab semua soalan yang diberikan.
 Tinggalkan link penyertaan di ruangan komen entry ni *di CBOX atau tempat lain tidak akan dilayan.
 Tinggalkan link entry anda di blog Atiqah, jika anda join segmen ini dari blog dia. Manakala tinggalkan link entry anda di blog Atin jika anda join segmen ini dari blog dia.
 Tag 3 orang rakan blogger dan pastikan mereka tahu.
 Tarikh tutup: Sebelum bulan Ramadhan


Questions

 Group KPOP pertama yang korang minat?
= Hmm ~ Group Kpop pertama yg diminati ?! Of courselah Super Junior :3 Time tu aku benci and meluat bila tgk Siwon tp akhirnya kebencian itu bertukar menjadi suka xD *eottokhae* Now , dia lah bias aku dlm Super Junior :) *Moral of the story : Jgn benci , kang jatuh cinta xD*



 Lagu KPOP kegemaran korang . State 2 reasons kenapa korang suka lagu tu
= Kalau tak silap , now aku tgh ketagih dengan lagu Voice of my heart dgn Only tears .. Semuanya lagu Infinite ! Hehe ~ Kenapa aku suka lagu ni ? Entah :D Haha ~ Bila first time dgr lagu ni aku jatuh cinta sama itu lagu xD Until now hampir setiap malam aku akan dengar lagu ni ..



 Siapakah ultimate bias korang. Seorang sahaja. Tak boleh lebih 
= Soalan ni agak mencabar sedikit xD Huwaaa ~ Now aku memang gila dengan Do Kyungsoo (D.O EXO) , Kim Sunggyu (INFINITE) ! *2 ni jelah yg tengah ligat bermain di minda* Mianhae Siwon~ssi ..





 Group KPOP mana yang menjadi top3 pilihan korang sekarang?
= INFINITE



= SUPER JUNIOR



= EXO



"habislah >,< Infinite dah ada kat first ranking ! Hew hew ! and Shinee dah takde kat Top 3 aku -.- Salahkan EXO *angkat sepanduk* HAHA"
 K-DRAMA & Variety show kegemaran korang?
= First Korean Drama yg aku tertarik ialah Boys Over Flower :) Then Dream High , Secret Garden , My Girlfriend is Gumiho , Flower Boy Band , Poseidon , A Love to Kill dan lain-lain .. Hewhew ! Hah ! Now,aku tgh ketagih dgn drama baru kat KBS :) Drama BIG ! Kyaa ~ Baek Sunghyun and Shin Wonho punya pasal lah ni xD Apa-apa pun K-Drama memang AWESOME !



= Kalau Variety Show plak aku lebih kpd 2 Days 1 Night :) Kalau dulu aku tgk sebab Seunggi dgn Jiwon , now aku tgk sbb ada Taewoong , Taehyun , Juwoon , Sikyung ! *amboi* Hehe ~ Tp tak lupa juga kpd Sugeun , Jongmin , Hodong , Seungwoo yg dh buat aku ketawa terbahak-bahak smpai kena tegur dgn mak aku -.- *heee* .. Now,aku tgh berjinak-jinak dengan Running Man ^^ Love u HaHa ! Tak lupa juga kat Invicible Youth and Let`s Go Dream Team! *rindu ace lama --> Minho*



 Blog fanfiction manakah yang menjadi kegemaran korang? State 2 reasons
= Ermm ~ Fanfiction ? Yeah~ Act , aku jarang baca fanfic so tkde lagi buat masa sekarang ni .. Mianhae *bow*



 Adakah bias korang antara yang paling smart & sexy ? tunjukkan gambar tersebut 
= Of courselah my lovely Choi Siwon :3 Hehe ~ Nak tahu kenapa dia antara bias yg paling smart dan sexy ? Nah , tgk kat bwh ni .. Kalau korang tersenyum or mata terbeliak , memang benar lah kalau Siwon HOT ! HAHA xD Enjoy ~ *jgn tenung lama-lama , den cepuk kang xD*

( Oh my Gucci 0-o )
( See ? See ? Nampak tak keseksian dia :D ? HAHA ! Siap 
tunjuk ketiak lagi tau ! Hehe )
( Model ? Yupp ! Itulah Choi Siwon ! Badannya yg tough dh bg dia peluang untuk ceburi bidang
 modelling! Even dia pakai speck , dia still hensem dan berkarisma ^^ )
( Kyaa ~ Smart gilaaaaaaa >3< Suami siapa lah ni xD Haha ! Cara dia duduk , cara dia tenung , cari dia pose dah buat aku cair .. Apatah lagi wajahnya yang tampan :D Hehe ~ and gambar graduation ! Dah lah hensem , pandai pula tu .. Haihh ! Untung ! Untung ! *geleng kepala* )

 Jika korang seorang Kpoppers, upload photo barang/koleksi kpop yang korang ada
= Okey ! Now,time untk aku share psl gambar barang/koleksi Kpop yg aku ada :)









--> Time untuk tag plak : 

[ THE END OF THE STORY :: BY CHOI_LULU ]


OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)