Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Moments :)
Thursday 5 July 2012 | 23:22 | ♥ 0 purple love

Assalamualaikum dan salam sejahtera :) *fuhhhh~tiup habuk* Dah lama tak update ! Bersawang dan blog aku ni xD Kau ada ? Takde kan ? Haha ! *tetiba* Alhamdulillah :) Aku dah tak busy mcm minggu-minggu yang lepas .. Pertandingan kawad kaki sudah pun berakhir pada 7/7/2012 yang lepas :) Okey ! I`m not going to talked about that ! Yang tu nanti aku update :) Hehe ! Now , aku nak cerita pasal SEKOLAH !
Apa je eh yg berlaku kat sekolah ? Adakah aku seorang pelajar yang serius ketika belajar ? Ohhhh tidakkkk ~ Tidak benar sama sekali xD Haha ! Aku mana boleh tension-tension dlm kelas .. Kang ada yg naik darah dalam kelas 4 Bestari tu :p Aku boleh je nak fokus but tak delah terlalu FOKUS ! Aku still juga menggila time cikgu mengajar .. Even aku duduk kat depan sekali :D Awesome kan? Kisah plak aku en xD Haha !
And about my result exam :/ Hmm ~ Alhamdulillah , ada perubahan sedikit ! But aku still kena tingkatkan usaha lagi.. Hwaiting KAMALIAH ! Haha .. Tp aku beruntung sbb semua kawan-kawan aku ni Happening gila !! Tp kadang2 annoying jgak xD *tp tak selalu* .. Bila dalam lab aku mesti duduk dgn Aimi,Arisha and Anis .. Dah lah duduk belakang ... Kadang2 kitorang dok bercerita kat belakang time cikgu sdng ajar :p *Baik kan kami?* Hehe .. Well :) WE  ARE YOUNG !!! Cewaah xD 

Model :: Sabrina :) Seatmate ! Biena <3
Model :: Aimi and Anis :) My lovely friend !
Tapi , now aku dibanjiri dgn HOMEWORK -___- Oh ma boy .. HAHA ! Pelajar memang tak lari dari homework right ? Bohonglah kalau selama kau belajar cikgu tak pernah bagi homework .. Aku hempuk kau bila ckp cmtu -.-" !! Buku semua dah kena hantar ..Sejarah pun aku still tak siapkan lagi .. Esok ar kot aku siapkan :p Kekeke ~ Tp aku paling suka time buat experiment ! Even aku bkan bdak Sains , tp aku memang suka ber-Experiment :D Mcm hari tu , kitorang buat experiment untuk Chapter 4 - Matter and Substances !
Kitorang wat kaedah penghabluran ! Perghh -____- Bau dia amat busuk ! Menusuk kalbu seyh .. HAHA !
Tp apa-apapun best :D Experiment kumpulan Badrul bertukar menjadi tragedi xD HAHA ! Habis hangus dibuatnya .. Kekekeke xD 






Ini lah hasilnya :) Hablur !!! Ni lah yg bau busuk tu .. Kekeke ! and aku nak cerita pasal perlawanan tarik talik :D Hehe ! Dah lama tak main ni :3 Dulu time sekolah rendah selalu main time sukan .. Sumpah rindu .. HAHA .. Aku satu team dgn Niesya,Anis,Syarifah,Nabilah,Anis,Fatin,Mai,Wawa,Liena ..
Nama team kitorang 'Ireland' *I guess so >,<* .. Wuuuuuuu~ Semua form 4 ! Kitorang lawand dgn Junior and adalah Senior sorang dua yang masuk geng Junior .. Hoho ! Bukan main semangat lagi ! HAHA !
Tp seriously best :") Thanks Niesya sbb  dah ajak aku ! Hehe !
















-THE END-





OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)