Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Janji ' DIA '
Thursday 26 July 2012 | 21:35 | ♥ 0 purple love



Assalamualaikum ^o^ Haha ~ Malam ni ' mood jiwang ' aku dtg balik -__- Hoho *maafkan saya* .. Now , aku taktahu nak buat apa .. Ni tgh sedap kunyah 'cookies' sambil online .. Hari ni tak dpt pergi terawih sebab kena jaga Aleesya dgn Airis sbb Kak Nana lambat .. So , mak jelah yg pergi surau .. Yang adik aku sorang ni ' menggedik ' tak nak pergi -.-" Haihhh .. Act , td otp dgn ' Dia ' .. Yesss ~ seperti biasa .. Dia yg akan call aku .. Bak kata dia , " Simpan kredit awak tu .. Biar saya je yg call " . *memang kredit tgh RM0.02 sen pungg* Huhu .. Tengah2 borak tu , dia kata dia nak nyanyi .. *amboi* and aku dengar jelah dia menyanyi lagu 'Akim - Janji ' .. Even suara dia ' TAK SEDAP '   but still aku terharu ..Thanks awak :*
Lepas je dia nyanyi , aku usik dia .. " Suara tak sedap ! Ada hati nak nyanyi untk Lia :p " *pffft ~ aku memang suka sakat dia xD * .. After that , mula lah dia buat ayat sedih bebagai -.- Layan jelah en .. Dah salah sendiri .. Sape suruh kutuk org en :3 Apa-apa pun , thanks for today capital S !

Akim - Janji
Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku
Aku janji padamu
Akan mencintaimu
Takkan menduakanmu



Kadang-kadang kau buat aku rasa menyampah !
Kadang-kadang kau buat aku rasa sayang gila kat kau !
Kadang-kadang kau buat aku rasa kecewa !
Kadang-kadang kau buat aku rasa terseksa !
Kadang-kadang kau buat aku rasa simpati !
Kadang-kadang kau buat aku rasa dihargai !
Kadang-kadang kau buat aku rasa gembira !
Kadang-kadang kau buat aku rasa marah !
Kadang-kadang kau buat aku rasa rindu !
Kadang-kadang kau buat aku rasa sedih !
Kadang-kadang kau buat aku rasa bodoh !
Tapi ... aku still hargai dengan apa yg kau lakukan untuk aku selama ni :')

The end of the Choi_Lulu`s story ....

OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)