Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Imbas kembali ....
Wednesday 25 July 2012 | 23:38 | ♥ 0 purple love


Hai 'Awak' ! Ye , 'Awak' :p *LOL* Haha ~ Assalamualaikum semua :') Entah angin monsun mana plak desak aku update blog ni xD Hehe ~ You know what ? Td aku pergi solat Terawih kat Surau Al-Hilal .. Then aku nampak mak aku berborak dgn mak kpd 'Si polan F' .. Gosh -.- ! Aku tak sangka....langsung . Hmm ~ Pastu start ar aku teringat time kitorang together-gether dgn 'Si polan F' .. Aku kenal dia since darjah 3 but start rapat time darjah 4 .. Okey ! Time tu memang kitorang taktahu pape .. Kalau dekat sekolah agama aku selalu lepak dgn dia dan kawan dia 'Si polan Z' .. Aku ingat lagi kalau dulu dorang suka main perfume aku -.- *dulu aku selalu bwk perfume g sekolah* .. Kitorang selalu share masalah sesama .. and ada satu hari tu , dia bagitahu aku kalau dia sukakan aku melalui text *guna hp Motorola L6 je pung xD* .. First , aku tak percaya sbb aku fikir dia memain -.-" then dia ckp betul-betul depan aku .. *tergamam buat seketika* .. Hello ! Masing-masing baru 11 tahun tapi ... Errr .. Haha! *sakai* .. Start je hari tu , ktorang selalu texting pagi , siang , malam .. Memang tak dinafikan lah kalau dia ni 'sweet' Huhu ~ 
Dia risau je bila tahu kaki aku terseliuh time training bola jaring  .. Dia selalu text or tepon aku untk tanya keadaan aku .. Kadang-kadang aku naik muak nak reply text dia >.< Huhu ~

' Awak mcm mana?Kaki dah okey? '
' Kaki tu dah sapu ubat ke belum? '
' Saya mengganggu awk ke?Saya risaulah.. '
' Kalau still rasa sakit bagitahu mak tau! '


Act , mesej dia still ada dekat sim lama aku :') Huhu ! and satu benda yg aku pling tak suka tentang dia ..
 Dia selalu cubit pipi aku -.-" .. Haishh ~ Kalau time Terawih aku selalu lepak dgn dia time ceramah *nakal tak?HAHA* Aku selalu main dgn rambut dia ! Hehe ~ and senang je nak pujuk dia .. Bagi je Lollipop , mesti dia tak marah ! *pelik kan?* and masa 'first date' even kwn dia temankan dia *LOL xD* dia sruh aku bwk perfume yg selalu aku pakai and dia bwk perfume yg selalu dia pakai ..  Dia suruh aku keluarkan 'purse' aku then dia semburkan kat 'purse' tu and dia buat benda yg sama kat 'wallet' dia .. Bak kata dia , "Nanti boleh lah hari-hari saya bau awak.."   Time tu aku just tersengih je .. Entah dr mana dia dpt idea cmtu .. yg kawan dia just kata dia tu 'Gila' XD .. Until now aku still simpan barang-barang yg dia bagi ..
Tp hubungan ktorang bertahan smpai setahun je .. Ini semua atas sebab yg tertentu .. Aku tak boleh nak ceritakan *sorry* .. 


Darjah 6 aku dah tak sekolah agama lagi .. and tahun ni lah kitorang tak bertegur langsung .. Taktahu kenapa even kelas kitorang bersebelahan je .. Bila terserempak dgn dia , terus aku 'blah' *I don`t know why* Huhu .. Ada sekali tu dia bagi surat kat aku , dia kata " Kenapa dah tak tegur saya?Awak still marah lagi ke?Kenapa awak mcm elakkan diri bila bertembung dgn saya? "  Aku tak tahu kenapa ! Aku rasa susah sangat nak buka mulut bila jumpa dgn dia .. Hmm ~~ Entahlah ! Yang lepas dijadikan kenangan .. Now , aku still satu sekolah dgn dia .. Masing-masing buat hal sendiri .. Tp kadang-kadang ada juga kitorang bertegur-sapa .. Tp tak seperti dulu :') Apa-apa pun awaklah kenangan terindah saya ^^

-The End-


OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)