Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Hari Koperasi Negara !
Tuesday 17 July 2012 | 16:14 | ♥ 0 purple love
ohsopictures:

http://weheartit.com/entry/32609492

Hello and Assalamualaikum u all :D Hehe ~ Bertemu kembali di dalam segmen .. ehhhhh *cop* menggila sudah ! Hahah ~ Hari Sabtu lepas bersamaan 14/7/2012 .. Aku ada mengikuti satu lawatan ke Pelancaran Hari Koperasi Negara di Bukit Jalil .. Kitorang kena berkumpul di sekolah pada jam 3.00 ptg .. Lepas ambil kedatangan , kitorang pun bergerak .. Bas A di bimbing oleh Cikgu Sab dgn suaminya (Pandu Puteri) .. Bas B pula Ustazah Asiah dgn Cikgu Sal (Puteri Islam/Kadet Polis) .. Hampir sejam perjalanan , akhirnya kitorang pun tiba di Bukit Jalil .. Woahhh ~ banyak sungguh bas -.- Mana tak nya .. Sekolah dari bahagian Utara , Selatan , Pantai Timur , Pantai Barat hingga ke Sabah dan Sarawak pun turut hadir itu Majlis Pelancaran Hari Koperasi Negara ... Sangat sesak dgn kehadiran org awam lagi ! Lepas dibahgikan kumpulan , kitorang pun bergerak masuk ! Kitorang dihidangkan dengan bungkusan makanan , bendera dan roti ! Lepas makan , kitorang dibenarkan untuk berjalan-jalan dan kitorang kena berkumpul balik di tempat td  pada jam 6.30 ptg .. Bukan main banyak lagi makanan dan minuman yg dijual -_____- Amboiii ~ Bau dah lah sedap ! Meleleh air liur xD Hahaha ! Kitorang bergerak lah dari utara ke selatan .. Timur ke barat .. Ewahhhh ~ Last2 kitorang berhenti kat Karangkraf ! Sempat jugaklah aku beli Novel yg entah aku akan baca atau tak xD Hehehe ~ Tp aku tak boleh lupakan rasa Mushroom yg digoreng dgn lazat sekali ! HAHAHA ~ Cendawan goreng ! Peerghh ~  Haihhhh ! After that , kitorang semua pergi masuk stadium ! Haihhhh ~ bising sungguh dgn bunyi 'Hon' sana sini ! Dah mcm pergi tgk bola -.- ! Yg buat aku bengang lagi bila kitorang kena pindah tempat .. Dah naik , then turun balik .. Kelam kabut dibuatnya ! Tangga kalau rendah takpe , ni tinggi =.=' .. Sabar jelah ! Last2 kitorang duduk kt aras tiga ! Budak laki sebab dgn Hon dorang .. Sabor jelahhhh -.- Tunggu punya tunggu akhirnya Perdana Menteri tiba :D Bukan main semangat lagi aku kibar bendera Malaysia .. Hehehe ! Tp kesian PM , masa dia nk berucap dia terpaksa tunggu lama sbb nak sruh smua yg tgh dok asyik 'Hon' 'Hon' tu berhenti ! Kalau aku pun aku feddup .. Yelah , org nk berucap korang dok bising -.- .. Sape je yg tak bengang ! Haihhh ~ 5 minit lagi nak azan pun still dorang tak senyap ! MasyaAllah ! Apalah nak jadi ! Hmm ~ Tp kitorang tak sempat tgk pelancaran tu sebab kitorang dah lambat sebenarnya .. Kitorang pu keluar dr stadium .. Haihhh ! Ramai benor org pd malam tu ! Masa dalam bas time nk balik tu lah happening gila ! Bdak laki pergi ambil kertas then tulis 'We all love you' pastu letak kat cermin bas .. budak2 dlm bas lain tgk je .. Memang menggila lah malam tu xD Kak Rohani pun sama .. Aduiii ~ Sakit perut aku ! HAHA ~ Last2 semua diam je .. Mybe tertidur kot ! Hehe ~ Biarpun penat , aku tetap HAPPY :) !



































OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)