Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Check up ~
Tuesday 10 July 2012 | 21:09 | ♥ 0 purple love

Assalamualaikum semua pembaca blog Lulu yang tak berapa nak lawa ni *jujur ni* .. Hehe ~ Now , aku tgh online smbil cri bahan untk oral but singgah sebentar di blog Miss Pinju Diary .. Haha ~ *Tangan menggatal nak meng-update :p* .. Hari ni , aku pergi check up seperti biasa .. Aku ditemani Ibu pergi ke hospital .. Aku pergi ke sekolah sperti biasa dan pagi tu kitorang ada senamrobik ! Oh yeah ~ Boom Shakalaka ! *Big Bang time* kekeke .. Then , ada plak lagu Starlight Moonlight dgn Bounce .. Ni mesti kerja budak Form 3 yang join Senamrobik ni xD HAHA ! Apa-apa pun thanks ye dik :) Lagu Nobody memang tak ketinggalan .. Bukannya bersenam tp menari -___- Hehehe ~ Suasana amat merimaskan kerana terlalu sempit .. Takde ruang untuk kitorang bersenam .. Tp kira boleh lah untk bergerak .. Daripada takde ..


Habis je senamrobik , kitorang terus naik ke kelas .. Aku pergi ambil beg and pergi jumpa cikgu Vicky .. Aku minta izin untuk balik .. Yeahhh ~ aku pun pergi tunggu dekat pondok depan tu ..  Sambil-sambil tu aku usha budak form5 main bola tengah-tengah lecak .. Alahai ~~ Lelaki tetap lelaki ! Hehehe ~ Tak lama kemudian , Ibu datang .. Kitorang terus menuju ke destinasi .. Smpai je kat Hospital , terus tunggu giliran untuk dipanggil .. Ramailah juga pagi tu .. Tunggu punya tunggu , akhirnya namaku dipanggil .. Tp aku benci sungguh bila kena cucuk ni -__- I HATE JARUM ! Heee ~ After that , kitorang pergi Klinik Gigi .. Aku kena betulkan gigi aku yang berlubang ni .. Then,aku punya gusi ni doktor tu kata bnda tu akan baik tak lama lagi .. *pheww* nasib baiklah .. Kalau tak , seksa nak kunyah makanan .. Dah tu , gigi bahagian kiri aku kena tampal so Doktor nasihatkan aku supaya tak kunyah makanan di bahagian kiri :/ Hmmm ~ Kanan dah sakit ! Kiri tak bleh nka kunyah ! So,camne aku nak makan ??????? Ayoyoyoyo .. Haihh ! Apa-apa pun , aku harap aku akan sembuh seperti sediakala :) Amin ~~ Okey,that`s it ! Assalamualaikum semua *nak kemas buku sekolah* !




OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)