Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Tell me why ?!
Saturday 2 June 2012 | 22:01 | ♥ 0 purple love

Hmmm ~ Malam ni aku rasa lemah sgt .. Perlu ke berlaku pada malam ni ?? Si N tetiba call aku setelah sekian lama menghilangkan diri .. Huhh ~ kus semangat bila dengar suara garau dia .. "Assalamualaikum lia..". Aku blank gila time tu. "Lia??". 'Dia ingat nama aku lagi' fikir aku. "Ye!A..awak ***** kan?"aku bertanya. Dia ketawa bila dgr aku ckp mcm tu.. "Kenapa?Tak percaya ke kalau sy call awk?". Boleh plak dia ckp mcm tu .. Aku dahlah dlm keadaan blank .. Nanti ada juga aku terlepas ckp (=..=").. Kitorang otp hampir setengah jam lah .. Then dia kata dia ada kerja.So,aku kata tkpelah.Pergi siapkan kerja tu dulu and dia kata, "Nanti sy msj or call awk lg.Bye Lia!Assalamulaikum".Selepas aku jawab salam dia panggilan pun dimatikan. 'Biar betul ni!' ngomel aku..Mcm tak percaya je dia call aku lagi and dia ingat nama aku.Even aku pelik mcm mana dia bleh dpt number aku tu.Tp bila ingatkan dia,rasa mcm nak nangis pun ada ..Haihhh!!


Hmm ~ Tak lama kemudian Si S call .. and seperti biasa kitorang akan berborak sakan..Kalau tak sedar mungkin sampai subuh esok baru habis berbual..Perkara yg sama aku bahaskan lagi waktu telefon tu, "Awak!Apa kata kita mesej je?". "Kenapa plak?Awk tk suka ke sy call awk?".Nada suara dia seakan-akan tak puas hati and aku tahu perangai kebudak-budakkan dia tu akan keluar tak lama lagi.. "Bukannya apa..Sy kesian tengok awak kena topup je sbb kredit asyik hbis sebb call sy..Sbb tulah sy ajak awk mesej je.."Aku jelaskan perkara yg sebenar dan mungkin dia dh muak dengan soalan ni.Aku dengar dia mengeluh. "Kamaliah Kamal!Listen to me!Sy tak kisah kalau kredit sy habis!Asalkan sy dpt dgr suara awk!Awak fhm?Sy kan dh jelaskan bnyk kali bnda ni kt awk!"kata Si S.Okey! Aku rasa bersalah and terharu gila bila dengar dia ckp mcm tu.Aku takthu nk kata apa and aku just jwb 'Okey'!After that,kitorang smbung berbual psl sekolah,cuti,kpop*(Nama Hoya tk lepas dr topik perbualan and yg terbaru td aku dengar dia nyanyi lagu Twinkle-TTS!Gosh (-_-") nak pitam aku dibuatnya..)Huuuh~abaikan !!..Tp malam ni kitorang tk  bual lama.Sekejap je!Hee~Lepas je letak Hp aku buka lappy and then online seperti biasa..Haihh~Malam ni FB buat dajjal plak dengan aku..Sungguh SAKAI!Urghh -_- and secara tiba-tiba dan entah mcm mana,Si M inbox aku!Urhhh?!?!Asal dengan dorang semua ni huh?!Nak seksa aku ke apa?Ya Allah ~Dengan Fb dlm keadaan yg agak nazak aku layanlah dia kejap and mmng aku mengaku kalau aku still ingatkan dia even ~~~~ hmmmm .. abaikan! hee ..and Si M tanya soalan yg mungkin aku tk dpt jwb .. Seriously aku takthu nk reply apa .. Smpai akhirnya dia kata, "Tkpelah~Take ur time!I`ll be waiting". 'Ceit!Kau ni mmng bodoh!Asl tnya soalan tu?!'bisik hati aku..Lepas je off!Aku terus log out FB ! Aku tk dpt terima apa yg berlaku mlm ni .. Sungguuuuuuuuuuuuuuuuuh menjengkelkan!Haihh~sorry sbb aku share kt laman blog ni..Diary?Dh lama hilang..hmm..Percaya atau tidak,itulah kebenarannya..HAHAHA*evil laugh..VENGONG*bak kata Johan..Haha~Okeylah .. Good night!Aku nk smbung novel..assalamualaikum ..

*kalau rasa aku ni annoying tlong jgn kutuk aku..tlong perbetulkan aku je k?heheh~





OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)