Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Segmen : Saya dan Blog
Monday 4 June 2012 | 22:51 | ♥ 0 purple love
SEGMEN ?!???! OMG !!!

*ahaha ~ terkejut Siwon saya :p




Assalamualaikum , Salam Sejahtera , Ni hao , Namaste , Annyeonghaseyo , Bonjour ~~
Huwaa ~ Upgrade xD keke ! Act , malam ni aku nak update pasal satu segmen yg aku baru je join .. Thanks to Kak Aima sbb bagitahu pasal ni .. Huhu ! 

Jawapan untuk soalan yg ditanya :
Soalan : Sejak bila kamu mula berBLOG ?
Jawapan : Saya , Cik Lulu bergiat aktif dengan blog Miss Pinju Diary ni pd bulan 10 pd tahun 2011 ! Tarikh Cik Lulu lupa pula xD Mianhae ~ Act , ni blog sy yg ke-4 .. yg lagi 3 tu dah terabai sebab sy tak ingat Password (=..=") Maafkan saya ~ Hope blog yg kali ni takkan mengalami sebarang masalah atau apa-apa gangguan teknikal ! Huhu ~

Pyeong :3 ~~


So , mcm mana ? Berminat nak join ?! Huhuhu ~
Ermm ~ kat bawah ni aku akan terangkan syarat dan peraturan kalau nak join ^^ Check this out *ala-ala suara Lisa Surihani .. kekeke~

  • Syarat dan Peraturan :-


(^_^) Korang buat satu entry yg bertajuk 'Segemen : Saya dan Blog' !
(^_^) Then , tempek lah banner segmen yg mcm aku lekat kat atas tadi and jgn lupa linkkan banner tu ke entry penganjur !
*tempek banner ni dgn link skali
(^_^) Jawab 1 soalan yg dorang buat tu --> 'Sejak bila korang mula ber-belog' !
(^_^) Tak wajib nak FOLLOW blog mereka tp kalau nk FOLLOW sgt dialu-alukan *mana thu kalau korang nak tgk apa-apa yg mereka UPDATE !
(^_^) Kalau dah SIAP atau DONE , boleh tinggalkan LINK di ruang komen sama ada di blog Aima , Leen atau Farhana .. *Opps!Ingat ye?!Jgn  hantar kat ketiga-tiga orang ni..Pilih salah satu je..Arasso ^^ ?!

  • Attention Please \(^0^)/


Blogger yang bertuah akan dipilih melalui Random.org. Hadiah ?! Shhh ~ bak kata Kak Aima ! Rahsia :p Kuikuikui .. yang pastinya pemenang akan menerima hadiah dari sponsor segmen 'Segemen : Saya dan Blog' ni iaitu Handmade with Jueda !! *yg ni WAJIB FOLLOW !

  • Duration segmen : 1 Jun hingga 1 September 2012 dan segemen terbatal jika pernyataan kurang 30 orang..Tertakluk kepada terma dan syarat..Cewah xD

-THE END-

*Petik jari ! Pyungg~ hilang >////<




OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)