Purple Love
| +Follow || Dashboard |

I`m coming home ^0^
Monday 11 June 2012 | 00:04 | ♥ 0 purple love

Okey !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Now , I`m back >3< ahah *menggila sudah . kyaa .. dah lama tak pegang lappy *bru brape hri je >,,< ahaha .. Aku baru je balik dr Kelantan .. Urghh ! 8 jam perjalanan nk ke KL .. Sakit kepala ! punggung ! badan ! Haihh~ sbar jelah .. Sekarang ni pun still rasa sakit2 lagi .. Hmm .. Tp boleh plak aku online eh? ahaha xD *habis kalau mak tahu aku tgh online ni .. hehe .. Sampai je rumah terus makan sebab lapar sgt .. Then kemas2 barang sikit .. Tgk TV kejap sbb ada MasterChef kan? ahaha .. Dah habis tu terus masuk bilik .. Ingatkan nk kemas buku atau apa,last2 pegang lappy .. hehe ~ Itulah saya :3


Haihh ~ Esok entah dtg sekolah ke tidak .. Hmm ~ Tp aku nak pergi sebab aku rindu gila dengan dorang semua .. Dah dua minggu tak jumpa :'( Lagi2 Filistic , Atin .. Dah lah tk dpt outing dgn dorang :/ .. Hmm .. sedihnya (T___T) .. Memang esok nak menggila dengan dorang .. ahahaha ~ 


Sepanjang aku kat Kelantan aku kerap texting dgn Heejin je .. Taktahu kenapa .. Kdang2 waktu pagi aku dh text dia .. Haha ~ Dia dh jd mcm 'PAKWE' aku .. kyaaa *tp sy bukan lesbian .. Harap Maklum (!) .. Kitorang memang mengarut habislah bila mesej .. hampir 250 jugaklah aku mesej dia selama 4 hingga 5 hari ni .. Aku tak padam mesej dia lagi :3 Bila aku baca balik , aku gelak sorang-sorang .. Memang merepek habis .. Haihh ! Tp thanks Heejin a.k.a Anis sebab sudi text dgn aku .. Haha ~ Tp masalahnya hp mak aku yg jd mangsa .. ahaha xD mianhae eomma ! saranghae <3 .. eheh ~  

*For you Im Heejin :3
*kyaaa ~

*This is for me >///<

Now aku dah balik KL and pastinya aku akan rindu gila dgn abg Ayie :3 Dia lah yg selalu bwk aku jalan2 kat sana ! Dia lah yg selalu layan aku ! Dia lah yg ajak aku lepak kat tepi pantai ! Dia lah yg selalu campak wedges aku ! Dia lah yg selalu belanja aku ! Dia lah yg selalu cubit,usik,sekeh aku ! Dia lah kawan baik aku ! Dia lah boyfriend aku .. kyaaaa ~ melalut sudah .. ahaha .. pffft :) kami hanya KAWAN ! Dengar ye Amirul Shahir poyooooooooooo (=.=") .. Takde makna nk jelous .. korang sebaya .. pffft ! 


Finally , esok dah sekolah .. hmm ! Result EXAM ! ye .. Perkara yg amat menjengkelkan aku .. Haihh T_T
Aku tak sedia lagi nk tgk result aku .. Sabar jelah ~ Harap2 takdelah teruk mana kan ? Hmm .. Pasal add math plak .. tak payah cerita lah .. buat sakit hati , jiwa , paru-paru  aku je ! Confurm !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku tak lulus :/ hmm ~ Maafkan saya cikgu .. Esk entah mcm manalah agaknya ye :/ ?!

Nervous gila :/

Okeylah ~ dah lewat ni .. Assalamualaikum :)

EXTRA :






OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)