Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Party Time ^^ REDO , EPSILON , FILISTIC
Saturday 28 April 2012 | 12:31 | ♥ 0 purple love

Annyeonghaseyo :) Wassuppppppppppppp ! Yo yo yo yo !! Put your hands up :D Hehehe ~
Mianhae ! Sbb dh lama tak update .. uhuhu ~ and benda ni SEPATUTNYA post pd beberapa hari yg lepas xD tp tak kesampaian .. Hahaha ~ jeongmal mianhae .. Okey Let`s Start The Story :) *hancussss :p
Pada 22/4/2012 - Ahad ! Aku , Hyena , Hyun dgn Ina pergi ke Methodist Girls School .. sbb dorang adakan  "Party Rockin` Asia INCHIKOJA" !! INCHIKOJA ?? Hahh ~ semua mesti mcm apa ni ? apa benda tu ? kan ? ahaha ~ act tu singkatan untuk India , China , Korea dan Japan .. Tp sebelum tu , kitorang pergi berjalan-jalan kat Pasar Seni .. Tujuan --> teman Hyena nak beli beg tp last2 tengok bnyak beg kraf tangan je -______-" .. So , tak jadi nak beli .. Kitorang meng-GILA adalah .. Lagi2 aku xD .. Haha ~ Ada je benda yg kitorang buat .. Haha ~ Nanti korang tgk lah kat gmbr2 yg aku post kat bwh ni .. Haha ~ Merapu habis xD Termasuklah anak-anak kesayangan aku tu --> Hyena & Hyun ! Haha ~ Tengah jalan tu , kitorang nampak satu patung kuda ni .. Aku teringat Siwon xD Haha~ then , dari situ aku merepek lah .. Aku kata , " Siwon kena sumpah sebab suruh aku cuci boxer !" . Haha~ what the heck :p .. Kitorang hanya mampu ketawa .. Ngee~ then , ktorang pergi isi perut .. Lepas makan kitorang terus gerak dan menuju ke destinasi SEBENAR .. hehe ~ Jalan ------- Jalan -------- Jalan -------- dan Jalan --------- .. Kitorang sesat kat Dataran Merdeka .. bak kata Hyena .. 'Round KL' .. Haha ~ Aduhhhh >///< penat seyh .. aku dah lah pkai heels .. Haishhh ! Kaki ku T_______T .. Tapi , takpe .. demi nak jumpa RE-DO aku teruskan berusaha xD *ayat keling .. Haha .. Pusing sana ! Pusing sini ! Last2 give up ! Then nampak abei-abei polis .. So , kitorang decide nak tanya dorang .. Aku dgn Ina pergilah tanya kat abei polis tu dan akhirnya kami dah tahu jalan yg sebenar .. Hoho~ Kami pun sambung kembali perjalanan yg agak !@#$%^? dgn cuaca panas .. Aigoo ~ Dalam beberapa minit akhirnya kitorang jumpa juga sekolah Methodist tu .. Finally :') !!!!
Sampai je depan sekolah aku nampak banner ni :-




Woohooo~ REDO ! EPSILON ! Uri Oppa! Uri Eonnie ! >////< .. Kitorang terus masuk dalam kawasan sekolah and beli tiket yg berharga RM15.00 .. Aku pun tak tahu kalau kena bayar .. Masa kitorang sampai tu baru Hyena bagitahu kalau nak masuk kena bayar RM15.00 .. Now , aku hutang dia RM5 .. *nanti eomma bayar ^^ .. Lepas beli tu , kitorang kena tunggu dulu sebab ada lagi setengah jam sebelum 'PARTY' bermula .. Wahhhhh >,,< .. haha ~ Kitorang pun duduk lah kat kerusi sambil chit-chat .. Then , Hyun call Heejin .. *Heejin tak dpt ikut sebab pergi rumah mak cik dia .. Act , aku sedih juga sbb tk dpt keluar berempat :'( hmm ~ .. Hyun ckp2 lah dgn dia (OTP) .. Lepas tu , aku , Hyena , Hyun dpt msj dr Heejin  .. Heejin merapu xD Aduhhh ~ Hahaha .. Aku tak nak cerita apa yg dia msj xD Haha~ Secret ! 
Tak lama kemudian kitorang semua di jemput masuk ke dalam dewan .. Party akan bermula tdk lama lagi .. Besar !!! *pendapat aku .. Walaupun hiasan dorang simple , tp kira lawa lah juga .. Nampak pun kemas :D .. Persembahan tarian Naga untuk pembukaan ! Daebak ! Nak pecah eardrum aku dgn bunyi instrument dorang -_____-" .. Aigoo ~ Lepas tu adalah ucapan sepatah dua kata dari pihak2 sekolah .. WOW ! Ucapan dorang pendek gila .. Kalah pengetua .. Mianhae ~ bukan nak kutuk .. hanya memberi contoh :) Maafkan saya *suara Zizan :p .. Hehe ~ After that , party pun bermula selepas guru-guru tu keluar dr dewan ! Let`s party >_________< !!!!! Heyoooooooo ... Hahaha .. Then , adalah persembahan-persembahan yg telah disediakan .. Kitorang enjoy jelah dgn persembahan tu .. Dorang ada sediakan satu tayangan mengenai INCHIKOJA .. Time clip India , China semua senyap je .. tapi bila KOREA ! Lagu 2PM-Hands up keluar .. Perghh ~ semua menjerit! Termasuk aku >0< !! WOAHHHHHHHHHHHH~~~~~~ Hallyu Wave !!
Persembahan bersambung .. KPOP PERFORMER -->  Brown Eyed Crew perform lagu Miss A-Goodbye Baby .. Daebak ! Body lawa ! S-line ! Tarian cool ! Awesooooooome :3 .. Second  KPOP PERFORMER --> Epsilon .. Woahhhhh ~ Julliete-SHINee tu xD Daebakkkkkkkkkkkkkkkkkkk .. Like it so much .. Start dr hari tu aku dh jd fans dorang .. gempak kooooooot :D .. Then , Epsilon perform lagu Sherlock-SHINee .. Kyaaaaaa ~ Aku menjerit bagai nak rak bila time Minho tu xD Hyena jadi mangsa .. Haha ~ mianhae .. 

Click this link :
EPSILON


REDO


And FINALLY !!!! Sekian lama menunggu dan akhirnya turn REDO perform ! Sebelum MC announce nama dorang , ANGEL (fans of REDO) dah berkumpul kat depan stage .. termasuk kitorang !! Kyaaaaaa~
Zzang ~ AMEN ! WAWAN ! ADAM ! EVANS ! PHETX  muncul dgn jeritan peminat >______< !
Awesome ~ kitorang lambai tangan and panggil nama dorang ! Yeahhh ~ dorang perasan kitorang .. Hahaha ~ PARADISE - INFINITE ! Persembahan dorang yg pertama xD Woahhhh ~ aku menggila ! Aku jerit2 nama SUNGGYU bila part abg AMEN .. HAHA ~ Sunggyu Malaysia tu :D then B.A.P - WARRIOR ! WOAHHHH ~ aku bertambah gila ! and last REDO perform IT`S WAR - MBLAQ .. Awesome !!!!!!!!!
FANS BERTAMBAH GILA !!!!!!!!!! Hahaha ~ and ending dia SUPERB .. Evans part :D Cool !! And ada satu part ni , baju abg AMEN ter-Cover mulut dia .. Kitorang hanya mampu ketawa .. Haha ~ Abg Wawan dh mcm nk ketawa je .. Haha ~ Adakah sebab kami ? HAHA ~ Then , Ina bagitahu kalan dorang mcm perform untuk kitorang bertiga je .. Huwaaaa ~ Bangga ni xD lol ! Act , REDO perform untuk semua orang :) .. Haha ~ habis je dorang perform kitorang kembali ke tempat duduk xD .. then aku nampak abg Adam so aku panggil lah dorang and ktorang terus berlari kt abg Adam yg tgh berpeluh+termengah-mengah .. Abg Adam senyum ! Huwaa ~ hahaha .. Kitorang follow abg Adam and kitorang jumpa abg Wawan! abg Amen ! abg Phetx ! abg Evans ! Kitorang salam lah dorang .. *kena hormat org tua :) .. Kitorang borak2 dengan dorang .. Abg Wawan kena sekeh dengan Hyun sebab dh lama tak dpt contact dia xD .. Haha ~ 
Abg Adam tanya "korang dari mana?" . So , kitorang jawablah "dari Ampang" . Muka abg Adam dah terharu .. "Jauh juga tu!Thanks ~" .. Abg Phetx pun ckp mcm tu .. Haha ~ Kitorang pun cerita apa yg terjadi  , "Kitorang blah blah blah .. " .. *mian~aku tak ingat apa yg dikatakan xD .. Then aku teringat kalau abg Wawan ada kata kalau dia cari kitorang .. Kyaa ! terharu ouhh ~ ingatkan dia dah lupakan kitorang :') hehe ~ Thanks abg Wawan !! :) Kesian tgk dorang ! Berpeluh .. Dah lah kitorang takde tisu xD ni lain kali kena bawa tisu satu kotak :D Hahaha ~ Then kitorang pergi ambil gambar .. abg Evans tunjuk kat satu spot yg sesuai untuk ambil gambar .. Hana ! Dul ! Set ! Kimchi~~


gambar diambil .. Hahaha ~ Lepas 2 snap :) *kami org pertama yg bergmbar dgn REDO pd hari tu .. Alhamdulillah~rezeki :) .. Hehe~ tp kesian , gmbr leader tak brapa nampak .. abg Amen tgk gmbr dia , muka tak brapa puas hati xD Haha~ nanti korang tgk sendiri .. Aku ada post ! Then sambung chit-chat balik plus bergambar lagi .. Haha~ abg Adam tak hbis2 dgn Aegyo dia and abg Wawan dgn ke-Macho-an dia xD ... Haha~ kitorang layan jelah .. Hehe~ Tak lama kemudian party pun berakhir dan fans berpusu-pusu keluar dr dewan dan mereka bergambar dgn REDO .. Amboi ~sumpah mcm IDOL sebenar xD Kami hanya melihat dari tepi sambil memperli XD *nakal .. Hahah ~ Tapi , kami bangga melihat abang2 kami berjaya :) .. chukahae :D .. Sesi fotografi masih juga berjalan plus ada yg minta tandatangan tu :D  .. Then kitorang pun ambil gambar bersama .. tp aku tak sempat nk brgmbr dgn abg Evans dgn abg Phetx T____T .. time aku nak ambil lah dorang menghilang .. adoiiiiiii~ abei-abei ni .. Sebelum balik kitorang sempat ambil gambar dengan Epsilon .. Dorang pun hyper juga .. hehe~Masa berlalu ~ *cewah .. Haha~ tinggal kitorang berempat plus abg amen , adam dgn wawan je kat atas tu .. Haha~abg Amen ajak turun ..
Kami menuju ke jalan yg benar .. Haha ~ Lepas salam dgn abg Wawan kitorangn pergi beli air kat kantin .. Haus -________-" menjerit tak tentu pasal .. haha ~ Lepas tu , kitorang keluar and nampak dorang still bertenggek kat tepi jalan .. Haha ~ act , abg Evans menjadi kegilaan kepada beberapa orng perempuan cina ni .. Aku perhatikan je dorang xD ahaha ~ untunglah ! Kiseop Malaysia :p .. Hehe ~ Kitorang 'bye-bye' kat dorang .. HAPPY GILOOO :) ahaha ~ even energy dah low .. haha ~ sebelum tu kitorang berhenti kat tandas jap sbb aku dh tak tahan xD Hahaha ~ Lepas je aku keluar , tengok2 REDO otw balik dlm kereta .. Dorang 'bye-bye' ! Haha ~ abg Phetx dgn abg Evans relax je kat belakang .. yg terlebih abg Adam dgn abg Wawan *biasalah tu .. hyper :D ahaha ~ Kitorang pun berjalan kaki menuju ke LRT .. Adoi ~ jauh xD ..Haha~ tp apa-apapun kitorang happy .. Kyaaa~ okeylah .. cukup sampai disini sahaja :D Assalamualaikum !! 


Album gambar di bawah ni :) Enjoy ^^


*siapalah ni xD


*siwon xD

*tgn kena cop dulu bru bleh masuk

*tiket masuk









































*sunggyu Malaysia xD











*Woohyun Malaysia






THE END


OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)