Purple Love
| +Follow || Dashboard |

My life :/
Saturday 14 April 2012 | 02:38 | ♥ 0 purple love



Assalamualaikum ~ Now jam dah menunjukkan 1:29 pagi .. Aku still tak tidur lagi and sibuk menghadap lappy kesayangan .. Ni entah post ke berapa yang aku update untuk hari ni (=..=") .. Aigoo~
Aku taktahulah nak cerita mcm mana masalah aku ni sbab aku sendiri taktahu nak 'DESCRIBE' ! Acano tu ?!? Act aku taktahu apa yg dah jd dengan diri aku ni .. Kadang-kadang aku boleh gembira sepanjang hari dan boleh jadi sebaliknya .. and aku boleh 'bad mood' secara tiba-tiba .. Bila dalam kelas , ada je benda yang akan aku buat .. Sehinggakan kadang-kadang tu aku ketawa sendiri .. *pelik kan??



Seriously , aku pelik dengan diri aku ni !!!!!!!!!!!! Aku tertanya-tanya ..
Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ? Perkataan ni lah yg selalu bermain kar minda aku ..
Hmmmmmmmm~~~~~~ *mengeluh panjang .. Satu lagi masalah ni ! Aku boleh je dengar masalah orang tapi aku susah nak share masalah aku kat orang .. Itulah Kamaliah ! Sampai kadang-kadang aku rasa bersalah bila dorang tanya apa masalah aku tapi aku berdalih .. Mian hamnida :( .. And aku memang tak suka nak susahkan orang2 yang aku sayang .. Bila aku menyusahkan dorang , aku mesti rasa bersalah yang teramat lah sangat .. Macam kejadian yang kaki aku terseliuh tu .. Kelam-kabut dorang nak rawat kaki aku .. Time tu hanya Allah s.w.t je yang tahu mcm mana perasaan aku terhadap dorang .. Aku rasa bersalah gila .. Aku taktau kenapa aku boleh bersikap mcm ni .. Hmmmm ~ Seriously , aku tak boleh tengok orang yang aku sayang merana kerana AKU !! Aku tak nak menyusahkan orang yang aku sayang .. 



Masalah kesihatan pula .. Ubat ?! Ye ! Benda ni tak pernah lepas dari aku .. Setiap hari aku kena telan ubat yang langsung takde rasa ni .. Sungguh menjengkelkan (=,=") .. Hari tu , masa balik dari sekolah .. Aku pergilah bilik guru sebab nak hantar buku hijau .. *itulah tugas aku .. Then aku terserempak dengan Cikgu Julie .. Tiba-tiba dia tanya pasal aku masuk wad hari tu .. Err ~ Setahu aku , aku tak pernah bagitahu sape2 pun pasal ni .. Time tu memang aku terkejut .. Aku pun jawab jelah apa yang cikgu tanya .. Hyena pun terdengar perbualan kitorang .. Sorry kalau selama ni aku secret kan apa-apa masalah aku .. Hope korang boleh faham kenapa dan mengapa aku bersikap mcm tu .. Aku bukannya tak percayakan atau tak sayangkan kau , aku just tak nak korang risaukan aku .. *pelik lah aku ni ~ aduhai .. Orang nak risau kat kita tp kita tak nak .. Kamaliah ~ kalau dorang risaukan kita it`s mean dorang sayangkan kita wahai Kamaliah .. Pesanan untuk diri sendiri .. Apa-apapun AKU SAYANGKAN KORANG !!
I love you muah muah ~ *bak kata Syuhada .. hehe ..



 Arghhhhhhhhhhhhhhhh~ semakin hari semakin tension ! Lol ~ Aku memang macam tu .. Haha .. Aku rasa baru je lepas exam tp bulan depan dah start exam mid year .. Amboi ~ Masa berlalu dengan pantas 
(-_______-)v .. Terbaiklah !!!! Hmmm~~
Who Am I ?!? *wahhh~dah mcm lagu Siwon .. Hahaha .. Semenjak dua menjak ni aku asyik menggila je kat depan kawan-kawan aku .. Hahaha ~ Aku taktahu kenapa .. Heehe ~ Mybe aku lebih rela buat orang ketawa daripada tunjuk kesedihan atau kesakitan aku kat orang sebab dengan cara tu je aku boleh sorokkan keadaan sebenar .. Aku rasa tenang dan lega bila tengok dorang ketawa kerana aku .. Aku tak sanggup nak tengok dorang menangis kerana aku .. Itu lah saya .. Saya memang begitu .. Harap maklum .. 
Ermmmmmmm~~ okeylah .. Mata aku pun dah mula mengantuk ni .. Hampir setengah jam jugak ni aku menaip .. Hehe~ Assalamualaikum .. Annyeonghi jumuseyo ^^



OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)