Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Disqualified ??
Thursday 5 April 2012 | 21:23 | ♥ 0 purple love

Assalamualaikum ^^ ! Annyeonghaseyo :) !! Hari ni merupakan hari yang paling menggembirakan aku walaupun agak penat ! Hari ni diadakan perjumpaan bola keranjang .. So , seperti biasa kitorang akan berkumpul kat tepi gelanggang basketball .. Tunggu bukan main lama lagi ~ Aduhai ! Kitorang dah naik bosan kat situ =..= .. Aku dengan Ina pergi lah cari budak netball sbb hari ni akan diadakan pemilihan untuk pemain sekolah .. Tapi , last2 takde pun .. Muka cikgu Widi pun takde -,- .. Alahai ~ So , kitorang pergi lah kembali kat gelanggang bola keranjang .. Lepak dengan Filistic,Ahra,Neysa eonnie,Farihin eonnie dgn Mira .. Snap-snap picture ! Main tarik2 tali kasut *yang ni aku mulakan dulu :p !  Act , time tu aku BOSAN gila nak mampus ! *Hahaha~ ambik kau >,<  Yang jadi mangsa --> Heejin then Hyena menyibuk xD Atototot .. 








Tak lama kemudian Pn Ang datang ! Aigoo ~ >,< tapi takpelah .. Dia hantar anak dia pergi kelas piano .. Sebab tu dia lambat .. takpe2 kami faham ^^ .. Hehe ~ then Pn Ang ajak kitorang main game .. Bak kata Pn Ang "nak release tension!"  hehe ! Kitorang dibahagikan kpd 2 kumpulan .. First game , aku satu team dengan Pn Ang , Ahra, Ina , Nabilah ! Heejin , Hyena , Kak Neysa , Kak Farihin , Ameera satu team ! Lol ~ Bila je game start semua mengGILA ! haha ~ Aku yang pada mulanya takde suara sebab sakit tekak terus keluar suara  bila tengah main tu =..=" sakit memang sakit tapi kalau dah terlampau seronok , kesakitan tu pasti dilupakan ~ cewah ! Hahaha ~ Main .. main .. main .. main dan main .. Hahaha ~ Tetiba perkataan ' Disqualified' keluar dari mulut pihak lawan .. Terutama --> Nur Fatin Najwa dan Anis Amirah *ambik kau nama panjang xD  



Aigoo ~ Aku rasa bersalah tahu tak bila korang ckp cmtu .. Aku bukannya sengaja nak score banyak2 >,<" atotototo ~ then Hyun datang .. Dia tukar tempat dengan Pn Ang .. So , dia satu team dgn aku .. Bertambah seronok plak >,< ! Ada yang sampai jatuh tergolek ^^v .. Alahai ~ comelnya xD .. Hahaha ~ *mianhae =..= Tapi seriously gempak !
Dah macam game sebenar pun ada ! Haha ~ Aku pula tak pasal2 kena bola kat hidung .. Nasib baik tak berdarah .. Hahaha ~ Then terkena perut pula .. Atototot *korang nak balas dendam ke apa hah -,-" ?!
Tengah syok main tu tetiba hujan turun ! Pn Ang suruh berhenti .. *spoil .. Hahaha ~ Kitorang tengah semangat uh (^___________^)v ... then kitorang pergi lepak kat tepi gelanggang .. Pastu ada lah yang meluahkan perasaan ! Ada yang tak puas hati ! Ada yang tergelak sana-sini ! then what else ?? Aku lupa dah >,< Hahaha ~ Aigoo ~



 Pastu kitorang decide nak main lagi .. Akhirnya hasrat kami termakbul ^^ .. Haha ~ Untuk Second game aku satu team dengan Kak Neysa , Kak Farihin , Ina ! Adakah ini merupakan masa untuk Heejin dgn Hyena balas dendam ?! haha ~ Hyun dgn Ahra satu team dengan dorang ! Perlawanan pun dimulakan xD .. Haha ~ Macam2 gelagat ada .. Ahaha ! Aigoo ~ dorang ni .. Then , kat Second game ni aku ada pasangan iaitu Kak Farihin .. Kami adalah ahli kumpulan 'Disqualified' Lol! Apa salah kami T_____T  Tell me why ?!!!! Hahaha ~ *ber-drama jap :P



Tapi seriously korang memang AWESOMEEEEEEEEE !!  I love you all :D
Saranghaeyo *Love pose .. Lepas je game habis kitorang bergambar bersama :) Sebagai kenangan ^^ 
Okeylah ! Tu je yang aku nak cerita :D Annyeong !




-THE END-






OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)