Purple Love
| +Follow || Dashboard |

What happened to me today ?!
Monday 26 March 2012 | 20:54 | ♥ 0 purple love
Assalamualaikum aku ucapkan :) dan salam 1 Malaysia ! Hee ~ Now , aku tengah meniarap sambil menghadap lappy Acer aku ni .. Apa yang aku buat ? Mestilah online ! 
  • Tab 1 ---> Googles
  • Tab 2 ---> Twitter
  • Tab 3 ---> Blog
Facebook aku malas nak buka untuk sementara waktu .. Taktahu kenapa .. maybe aku dah bosan kot menghadap laman muka buku tu (!) .. Hyuhhh~ *mengeluh 5 saat .. Aku tak tahu kenapa pagi tadi aku aktif semacam (=..=') .. Maksud aku , start masa perhimpunan aku asyik tergelak je .. Banyak betul kejadian yang menarik berlaku kat depan mata aku ..


Haha ~ Aku ingat lagi time nk nyanyi lagu Negaraku , lagu Negeri Selangor dgn lagu Sekolah .. Masa lagu Negaraku dgn Negeri Selangor muzik buat hal pula .. Bunyi dah macam ribut ! Tapi time lagu Sekolah bukan main elok lagi .. Amboi~ Pilih kasih nampak (>00<) ..
Hehe ~ Aku , Mai , Anis dgn Aerin dah mcm org gila time perhimpunan tu .. Bukannya nak tumpukan perhatian tp sebaliknya .. Then kejadian 'Poop' ! Haha ~ Sumpah lawak ! Ada akak pengawas ni , dengan ssecara tdk sengajanya dia telah memijak 'Tahi" dgn kasut hitamnya itu .. Aku dah gelak ! Ya Rabbi ~ Sakit perut aku gelak tgk kejadian tu .. 'Dia dah rasmikan' aku berkata .. Aku dgn yg lain2 hanya tergelak .. Sekarang ni pun aku tgh gelak sambil menaip .. Lawak ! Lawak ! Hahahaha .. Dah lah muka dia mcm tkde perasaan  xD Hehe ~ .. Banyak benor yg kami borakkan ! Semuanya benda yg tk berfaedah ! Cikgu tgh berucap kat depan tp aku tgk mcm kena palau je ~ Alahai  ! Kesian cikgu xD Sorry *tabik .. Ahaha ~ KAMI SAYANG CIKGU !! ngeeee ~ *tersengih mcm kerang busuk ..
*Otak blank 60 saat (-oo-) .. Okay dah ! Kembali normal .. HAHA ~ 


Lepas je perhimpunan kitorang terus masuk kelas .. tp sebelum tu aku pegi amik buku hijau dulu ! *itupun perlu ke aku cerita (=oo=") .. 
Masa BM berlalu dgn begitu sahaja sbb cikgu dah ambil masa berucap kat perhimpunan .. Penat-penat je aku hafal Lisan .. Aku dah berazam nak buat lisan hari ni , tp takde rezeki .. Kureng betul ! Sabor jelah ye dak ? *ala-ala Cikgu Hazri berkata .. Hehe ~ So , kitorang terus belajar subjek kegemaran aku walaupun aku fail subjek ni (-oo-) iaitu Matematik Tambahan ! Hehe ~ Tanpa bismillah dan kurang fokus aku pun mula belajar .. Entah masuk ke tidak ! Insyaallah masuk ! *Peringatan!! Bacalah doa sebelum belajar :)  Pesanan dari khidmat masyarakat ! Terima kasih *suara Alley Cats .. 30 minit sudah berlalu dan tibanya waktu Sejarah ! Akhirnya , Cikgu Faizal masuk juga ke dalam kelas Bestari .. Kertas SEJARAH ! Oh yeah ~ Cikgu dah siap tanda (^_^) .. Para pelajar pun mula menggila bila dengar kertas sejarah sudah siap di tanda .. Hoho ~ Aku dengan Anis pergi tolong cikgu kira markah ! Aku kira kertas aku sendiri xD So , resultnya --> Sejarah : 58 % .. Hehe~ alhamdulillah ! Aku ingatkan gagal ! Bersyukur gila ! *syukur pun gila ke (-oo-") .. Sebelum kelas Ekonomi Asas , Badrul pegang paper Akaun ! Perghh ~ Para pelajar 4 Bestari makin menggila ! HAHA ~ Aku cari lah nama aku , then PAAAAPP *sound effect .. kasi dramatik sikit xD .. KAMALIAH KAMAL --> 52 % .. Aku lulus ?? *hatiku berbisik ~ cewah >,,,< .. Aku pun keluar kan suara nyaring aku iaitu menjerit .. LULUS !! Alhamdulillah ~ Aku ingatkan failed sbb aku tak sure kat bahagian Kunci Kira-kira ! Woohuuuu ~ \(^o^)/ Aku menggila tahap gaban ! Tahniah Kamaliah ! Teruskan berusaha ! Hwaiting ~ hehe ! 


Waktu rehat pula ! Di adakan program 'Adab Makan' .. Aku pun tak sure pasal hal ni sbb aku tak fokus pun masa cikgu tgh berucap kat perhimpunan tu *bad student xD .. hehe ~ Semua pelajar di minta rehat di kantin then duduk kat meja yang dah di label nama kelas .. *ntah pape je (=..="} alahai ~
Cikgu Huda dtg amik nama then buat pemantauan .. Kitorang relaks je , makan sambil bercakap .. Sampai Sabrina kena tegur .. Haha ~ Kesian dia , tengah sedap makan burger last-last kena tegur "Kamu tahu tak , anak saya pernah kata kat saya , 'Mama,ustazah kata kita tak boleh bercakap ketika tgh makan!'." Amboi ~ Hahaha ~ sudahhhhhhh .. Malu kot (///__\\\") .. Hahah ~ sorry cikgu ! Kami da terbiasa makan sambil bergosip ! Haha ~ Kringggggggggg *bunyi loceng menandakan waktu rehat dah hbis ! Semua pelajar di minta naik ke kelas .. Hari ni Cikgu Maniam tak datang  ! Oh yeah ~ Hahaha ! Lepas je rehat , aku terus berubah ! AKU KEMBALI MENGGILA !! 


Haha ~ tak percaya , cuba tanya Anis ! Haha ~ Aku kacau dia buat kerja .. Gelak sorang-sorang macam orang tak betul .. Main jentik paper clip warna pink yg aku jumpa .. Senang cerita aku buat benda yang orang tak betul atau lebih sopan org yg dlm kebosanan buat ! hehe .. *ayat panjang lebar xD .. Anis cukup bersabar dengan karenah aku .. Haha ~ thank you ! thank you ! *lambai tangan kanan macam Miss Universe .. Aku sendiri tak tahu kenapa aku jadi mcm tu .. Alahai ~ KeGILAan ni berlarutan sampai time Sains .. Aku kacau Anis yg tgh sibuk dok tulis jawapan kat whiteboard .. Aku usik dia ,"Phewwit! Awek ! Awek !" then aku baling anak patung kat belakang dia .. Haha ~ Secara semula jadi perkara itu berlaku xD Haha~ Kira , Anis jadi mangsa keadaan lah ni .. Haha ~



Tapi , time Akaun aku dah kembali insaf ! Cikgu Rizalmi ajar kat depan and aku pula hampir tertidur .. Tiba-tiba atau tetiba badan aku lemah semacam .. Bak kata robot kehabisan bateri .. Rasa loya semacam plus pening .. Sabrina usap belakang aku , rasa lega sikit .. Alahai ~ adakah ini side effect dr kejadian mengGILA tadi ? Adakah ia nya benar ? Misteri kembali ! *merapu dah .. ketuk kepala .. Toink ! Toink ! hehe .. 


Tapi , kiranya aku bahagia lah juga hari ni .. Balik tu , aku terus humban badan aku kat katil  *amboi~ ayat ! Haha ~ sedar-sedar je dh jam 4.00 ptg .. Ya Allah ~ aku betul2 lena .. Aktiviti selepas itu :-  Bangun ---> Pergi dapur cuci muka ---> Ambil pinggan dkt rak then buka periuk nasi , cedok lauk ---> Pergi ruang tamu buka TV ---> Baca bismillah dan makan ! Lepas tu , masuk bilik buka lappy sampai sekarang .. Haha ~ Bahagianya hidup hari ni ! hehe ~ Okaylah , cukuplah aku membebel kat sini .. Assalamualaikum semua :)




Saya sayang mereka semua :)

 







OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)