Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Voice of my heart :'(
Saturday 3 March 2012 | 18:49 | ♥ 0 purple love

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .. Alahai ~ minggu ni aku terseksa sangat .. aku sendiri tak tahu kenapa .. Stress betul aku dibuatnya .. keadaan aku sekarang ni mcm apa entah ==' .. 
sikit-sikit sakit (!)  .. 

Hari tu mak saudara aku bawa aku pegi checkup .. Then , lepas tu doktor bagi aku ubat-ubat yang aku kena makan setiap hari .. tak boleh nak missed makan ubat .. klau tak mula lah satu badan buat hal .. alahai ~ hidup .. hidup .. minggu depan aku dah start exam then cuti sekolah for 1 weeks .. happy mmng lah ye .. tp tekanan untk jwb exam mnggu depan mmng tk dpt dielakkan .. Ya Allah ! aku tk prepare apa-apa lagi ni .. Aku takut sgt TT_TT  .. 



Dah lah aku tak boleh gagal 3 subjek ni --> Add math , Prinsip akaun , Ekonomi asas .. trmasuklah subjek2 lain .. First time aku jawab exam untk form 4 ni .. Semuanya ESEI !!!!!!!!!!!!!!!!!! .. hurghhhh (!) .. Matematik cikgu nak ktorang dapt A !Oh God ! A ??? otak aku blank time tu ! Ya Rabbi ~ Adakah ini cabaran untuk aku ?! Add math? aku lupa formula .. Prinsip akaun? Catatan bergu ?? No comment ! Ekonomi asas ?? hmm ~  Urghhhhhhhhh ! tension ! Nsib baiklah aku tak amik aliran Science .. kalau tak lagi lah stress aku nak cover yang lain .. Yang ni pun aku still terhegeh-hegeh lagi .. Tahun ni memang aku tak boleh nak main-main .. Sumpah aku tak boleh nak main-main .. 


Dulu , aku fikir bila dah masuk form4 ni boleh lah aku nak rehat sikit after jadi calon PMR 2011 .. Tp hakikatnya , hmmpph ~ punah harapan ! Lagi tertekan adalah !!!!!!!! Ya Allah ! aku perlukan ketenangan .. Mungkin dengan bersujud kepada kau aku boleh tenang :'( .. 

Seriously , aku banyak masalah sebenarnya tp aku tak pandai nak tunjuk dekat orang .. Aku boleh dengar  masalah orang tp aku tak boleh nak ceritakan masalah aku kat orang .. Aku sendiri taktahu kenapa ?! Kdang2 aku pendam je  benda ni .. Smpai satu masa tu aku rasa tak tahan , mulalah aku mengalirkan air mata .. Sebab tak tahan sangat and then kdang2 aku akan text kat orang2 yang aku boleh percaya .. Aku luahkan semuanyna dekat dia .. Itupun kekadang je aku buat .. hmmm ~ Aku tak nak bebankan orang .. Aku tak suka benda ni .. Aku tak suka nak susahkan orang lain .. Aku tak tahu kenapa aku fikir mcm ni .. Aku bukannya tak nak share dgn dorang , tp itulah .. Mungkin cuti sekolah nanti boleh lah aku tenangkan fikiran aku .. Insyaallah (!) ..  Hari ni sekolah aku ada Road Run :) Tahun ni best sgt even aku tak dapat lari -,- .. aku tolong ustazah uruskan medal dengan kak Rohani .. Hyun jaga checkpoint then Hyena,Heejin dgn Atin pegi berlari .. Sementara tunggu dorang , aku lepak dengan Niesya .. Aku mainlah internet dkat hp Niesya .. Hehe .. Then, masa untuk umumkan pemenang ! Akhirnya Saga dpt tempat 1 untk sekrng ! Tahniah ~ Satria dpt nombor 4 je .. uhhuhuhuu ~ okaylah tu .. Keputusan belum muktamad .. Tengoklah nanti .. HAHA ! After that , aku , Hyena , Hyun , Alya dengan Ina pegi Axis .. Study kat sana sambil2 tu lunch KFC .. hee ~ Tgh study uh tetiba badan aku rasa lain mcm je .. Aku pun pegi lah amik ubat kat dalam beg tu .. tp tgk2 tkde air plak .. Ina pegi beli air mineral untk aku .. Thanks Ina :') .. Aku pun makan lah ubat tu ! uweakkk ~ pahit -,- ! then badan aku dah mula meragam .. kepala pening ! mata dengn hidung berair .. Aku ckp lah dkt dorang klau aku nk balik sebab aku dh tk tahan sgt .. Act , time tu aku rasa mcm nak pengsan .. sebab tak tahan sgt ! Rse sakit ya amat .. tapi aku try tahan .. 


Alhamdulillah~ aku dpt smpai kat rumah dengan selamat .. So, aku rehat sekejap .. Then aku tgk drama Dream High ! After that , tgk BOAF .. Infinite last episode .. Sedihnya :'( air mata aku mengalir je tengok dorang .. hmm ~ Perpisahan amat menyedihkan .. 





Click this link ~



Hmmm~ now aku dah rse okay skit ! Aku just takut je kalau aku tak boleh nk fokus untk study nanti .. Ermmm ~ okaylah .. that`s all ! aku dah takde idea lagi ..hehe ! Assalamualaikum :')



OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)