Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Story of March :)
Saturday 17 March 2012 | 21:25 | ♥ 0 purple love
 

Assalamualaikum :) Haihhh ~ Lusa dah sekolah .. Now , aku busy nk siapkan homework and cari bahan untuk oral dan lisan ! Damn (-,-) aku tk prepare apa2 lg .. well ! CUTI kan ? So , kena lah RELAX (=,=) tension! Cuti macam tk cuti je ! Hohohoh .. Tapi kira okaylah sebab dapat outing dengan kawan-kawan and keluarga ! Hari Sabtu lepas aku pegi melawat Lydia .. Kesian dia :'( Dia sakit ! Lydia , jaga kesihatan and jangan lupa makan ubat and makan tu biar banyak sikit :D Hehe ~ Aku,Hyena,Atin,Iqin,Teha dengan Nida pergilah lawat dia kat rumah .. Ingatkan dekat hospital tp rupa-rupanya dah balik .. Alhamdulillah~ dia dah nampak okay sikit walaupun tangan dia agak lebam .. Hope kau cepat sembuh ye , Lydia :D Love you (!) Lepas tu , aku,Hyena,Aitn dengan Iqin pergi jalan2 dekat JJ ! Hehe ~ sempat lagi kan >,< ! HAHA ! Jalan-jalan je pun sambil snap gambar sana-sini !Hohoho xD .. Sempat lagi kitorang pegi main token! Tp Iqin je lah yang main .. Kitorang bertiga tengok je x) hehe ~ Kyaaa ~ Lepas penat berjalan singgah jap kat McD .. beli aiskrim ! Hehe ~ Tp , kira bestlah dpt spend time dgn dorang ..


 










Isnin nya pula kitorang outing lagi .. Tp kali ni aku dengan Hyena outing dgn eonni tersayang plus kawan eonnie kami .. Heejin dengan Hyunsoo tak dpt join .. Sedih lah juga sbb tk dpt keluar sama2 ..  Hmmmm~ Heheh ! Dorang best sgt :) Kak Farihin , Kak Neysa and Kak Syikin .. Lagi sorang kalau tak silap Kak Afieqah kot (-,-") I guess so .. Sorry kak ! hehe .. Aku dengan Kak Neysa rancang smpai kat TS dalam jam 2 tp aku dengan Hyena lambat .. Sorry kak eh ?! Yelah , time nak gerak uh rasa was-was sebab kat luar dah hujan .. Aigoo ~ Terpaksalah pakai payung .. Tp nasib baiklah ada payung Fatin yang aku pinjam tempoh hari .. Huhu (!) Aku tunggu Hyena dekat Axis then naik tren Pandan Indah .. Kitorang smpai TS dlm jam 3.00 ptg rsenya .. Then , smpai je sana kitorang mulakan misi mencari kakak tersyang .. HAHA ! Last2 mereka ada dekat dalam kedai My-SJ ! *tak ingat sgt nama kedai tu .. hehe ..

 












Then , kitorang nak pegi makan tp aku dengan Hyena nak pegi kedai My Star! HAHA ! Kira perkara wajib lah tu xD Hehe .. So , eonni pegi tunggu kitorang dekat KFC .. Aku dengan Hyena naik lif and naik kat tingkat 5 :D .. Kyaaaa~ akhirnya ada juga barang2 INFINITE .. Rambang mata aku di buatnya .. HAHA! Lepas tgk bajet yang ada , aku beli name tag, keychain dengan button ! Semuanya INFINITE ! hehe ..


 

 

 

 Then nampak B.A.P pnye key chain .. Kyaaaaaa ~ tak cukup duit pula  .. Hmmm~ takpelah .. Lain kali boleh beli .. Hehehe .. Time tengah bayar tu , mak cik yg jaga kedai tu ada kata kalau B.A.P nak datang Malaysia tp takthu bila .. Aku dengan Hyena plus sorang kakak INSPIRIT yang minat HOYA pun naik gila bila dengar berita tu . HAHAH .. Aku sempatlah juga chit-chat dengan akak ni pasal album baru INFINITE .. Huhu ~ Mybe album uh dalam RM70 keatas .. bergantung berapa banyak lagu yang adalah kan .. Hope murah ! HAHA .. Lepas selesai pergi beli barang kat kedai tu , Hyena ajak pergi kedai sebelahnya pula .. Kyaaaaa~ Lawa gila T-shirt SUJU !SIWOOOOOOOOON ! HAHA ~ hensem nya gambar dia T_T


 


 .. sedih sebab tk dpt beli . HAHAHAHA .. Takpe2 .. beli satu persatu .. Ngeee ~ Kitorang terus pergi turun bawah sebab kesian eonni dah tunggu kat KFC .. Lepas melantak and snap gambar , kitorang pun decide pergi JJ .. 


 


Hehe ~ Tujuan aku pergi JJ pun sebab nak beli album INFINITE kat kedai SPEEDY .. hehe ~ Walaupun album tu RM19.90 , aku tetap rasa puas hati sebab dpt beli :)


 


 .. Heheh ! Then kitorang pergi kedai buku .. Kesian Hyena .. niat dia nak beli buku novel tak jadi sebab tak cukup duit :'( .. Sorry Hyena aku tak dapat tolong ! After that , kitorang main snap-snap gambar .. HAHA ! tkde kerja memey camtu lah xD .. Last2 kne tegor dgn akak yang jaga area2 tu . LOL ! Malu xD .. HAHA ~ Sebelum balik kitorang singgah tempat mainan .. HAHA ! aku pergi beli token then main basketball .. HAHAHA ! sempat lagi main walaupun jam dah 6 lebih .. Hehe ~ Aku smpai rumah dalam jam 7 lebih .. Nasib baiklah mak aku tak marah (==') Hoho ! Tapi , aku happy sangat !!!! Thanks korang :) Love you so much ..


 

Keesokan harinya pula , aku keluar dengan family aku pula .. Lepas pergi ambil duit bantuan tu kitorang pergi bank jap .. Nak buka akaun CIMB untuk aku xD HAHAHA ! Lepas tu , pergi JJ sebab adik aku nak makan McD .. LOL (!) Hehe ~ Kitorang pergi jenjalan tengok baju , kasut , beg ! Alahai ~ Lawa sgt T_________T .. Heehehe ~ perempuan lah katakan :p .. Lepas penat berjalan , kitorang pergi makan kat Food Court ! Nyam ~Nyam ~ sedap je bau mee tu xD adik aku pula makan McD ! HAHA .. Thanks mak sebab belanja .. Hehe ! 


 


 


Kesimpulannya , aku happy lah juga sebab dapat spend time dengan orang tersayang ! Itu jelah yang dapat aku kongsi .. Hehe ! Assalamualaikum :) Annyeong (!)


 

OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)