Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Pyeong ~~*
Saturday 31 March 2012 | 15:37 | ♥ 0 purple love

Aloha ~ Hehehe ! Assalamualaikum semua :) Apa khabar ? Salam satu Malaysia ! hehe ~
Sorry sebab dh lama tak update .. Well ! Busy lah katakan xD .. Haha ~ Poyo je *tepuk kepala sendiri .. Ngee~  Hari ni teramatlah bosan .. Haha ! Nak menghadap buku ..Ehmmmmm ~ Malas wooahhhh \(^0^)/ ! 


So , pergi masuk bilik --> amik laptop --> pasang plug --> then online ! hehe ~
  • My Internet
  • Twitter
  • Facebook
  • Google
  • Blogger
Hehe ~ setiap tab di buka dengan taman-taman di alam maya ! Haha ` *apa yang aku merepek ni (==") Sakai .. 


Hehehe ~ Tadi aku baru je tukar themes google ! Kyaaa ~ daebak ! Haha ~ INFINITE ! Akhirnya  .. Hari tu aku cari tak jumpa pun .. Tadi dapat juga link dia .. Hehehe ~ Selain INFINITE , ada gak aku jumpa NUEST , SUPER JUNIOR , SHINEE , FT ISLAND , B.A.P dan lain-lain ..
Minggu ni INFINITE .. Minggu depan aku tukar lagi ... hehe ~ *main tukar-tukar pula xD ..



Selain online , kalau tengah bosan aku selalu jgak edit gambar dekat Photoscape .. Tadi baru je dapat ilham nk edit gambar .. Tapi satu je lah .. Haha ~ Aku edit gambar ahjumma-ahjumma ni ! hahaha ~
*sorry kalau tak lawa .. ngeee~


Huwaaaaaa~ act aku tengah risau ni .. Oral aku tak hafal lagi .. Alahai ~ Dah lah minggu depan last ... Lisan dah lepas .. Aigoo ~ Aku nak hafal tp takde mood .. Hehe ~ Aku ni jenis kalau nak belajar mesti kena ada mood *sedangkan tu bukannya cara belajar pelajar cemerlang .. LOL :p ..
Hishhhhh~ walaupun takde homework , tension uh tetap ada xD .. Oh yeah ~ semua buku latihan dah hantar kat Pengetua .. Muwehehe ~ Beg jadi ringan ! haha .. 



Muweheheheheheh ~ tekak ku masih sakit (=,=") Aigoo ~
Sakit tekak aku bila batuk ! Haish ~ Haha ..
Ok lah .. *ehem .. ehem .. batuk kejap ... Lol !
Annyeong :D 





OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)