Purple Love
| +Follow || Dashboard |

New Wedges :)
Sunday 25 March 2012 | 21:02 | ♥ 0 purple love



*saja je letak gambar dia :) hehe~

Annyeong :) hehe ~ Okay ! Ptg tadi mak ajak pergi Tesco ! Tujuannya untuk pergi makan sebab mak malas nak masak untuk makan malam .. Lepas je makan , pergilah jalan-jalan kejap .. Then , singgah dekat kedai kasut ! Tengoklah sana-sini then ternampak satu wedges ni .. Lawa ! Tinggal 2 warna je .. Pink dan Putih !
Tanyalah kat akak tu , wedges Pink ni ada tak saiz yg besar ?! Last-last akak tu kata takde ! Alahai ~ kecewanya T_____T dah lah Pink dia lawa .. Isk ~ Isk ~ Tp yang warna Putih ada pula saiz besar .. So , aku ambik jelah wedges warna Putih ni .. Lawa lah juga sebab ada butterfly kat tengah .. Hehehe ~ RM65.00 .. Mak kata , "Kau pakai lah kasut ni bila nak pergi jalan-jalan!Jangan tak pakai sudah~" .. Hehe~ Thanks mak :) Love u lah :D hehe ~ Tapi , aku pelik lah .. Bila aku minta Supra Pink hari tu bukan main lagi mak aku tak bagi beli .. Tapi , bila heels boleh pula .. Alahai ~ Haha ! Apa-apapun terima kasih ! Gomawoyo eomma :D Hehe ~ Takpelah .. Simpan dulu hasrat nak beli Supra Pink tu ! Hehe ~


*yang nilah ~ tak tahulah bagi korang cantik atau tak ! tp aku suka :)


*Hope aku dpt beli yg style ni xD


*this one also :) PINK tu ~


SAYA NAK SUPRA !!!!!!!! HEHEHE~



*Supra ?! Aigoo ~ Nak sangat beli T_T







OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)