Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Memory :)
Thursday 22 March 2012 | 22:17 | ♥ 0 purple love
Assalamualaikum dan salam sejahtera dan salam 1 Malaysia ! cewah >,< HAHA .. Hari ni aku nak update pasal lawatan hari ni :) Hari ni aku dengan kawan-kawan aku pergi lawatan sambil belajar ke Sri Pentas Bandar Utama.Di samping itu juga , kami turut mengikuti rakaman 'Tanyalah Ustaz" bersama Ustaz Zamri :) Allahuakbar ~ Subahanallah ~ Kacaknya dia ! Aku sendiri pun dah jatuh hati dengan dia .. Hehe .. Kitorang bertolak dari sekolah pada jam 11.00 pagi dengan menaiki bas CATAR *bleh lg aku ingt nama bas ni  (=,,=")v Hehe ~ Dah lebih setengah jam juga perjalanan akhirnya kami sampai dengan selamat ! Kami di sambut oleh abg Hassan . Dia lah yang guide kami sepanjang lawatan diadakan.Kami di bawa masuk ke dalam bangunan Sri Pentas . Timing baik punya >,< dorang tengah recording live untk WHI :D hehe~ So , kitorang un tengoklah apa yang terjadi .. Dorang tgh record tarian India *aku tkthu nama tarian tu .. Bak kata Luqman , "Tarian penguin". LOL ! HAHA~ Lepas tu , kitorang tunggu kat lobi sebelum di panggil  untuk menjamu selera .. Sambil tunggu tu , aku dengan yang lain main snap-snap gambarlah kan >,< Ushar konti radio HOT FM :D hee ~ dah setengah jam menunggu , kitoang di pelawa ke Kafetiria yang terletak di sebelah konti radio Hot FM then ada pula One FM , Mix FM dan aku tak ingat lagi satu .. Time tengah makan tu , aduhai >,,< Ally Iskandar mai dah .. HENSEMMMMMMMMM ! tapi memang dia pendek lah (>3<)v hehe ~ Tapi smart lah ! Lambai ! Lambai ! HAHA ..Then , ada cerita ni .. Dia duduk kat tempat Tehah dgn Rai makan , dah lah pinggan tak angkat lagi >,< Tehah da segan gila .. Kitorang just gelak je .Hehe ~ Lepas makan kitorang pergi surau kat Tingkat 3 :) Lepas solat turun balik kat G then kitorang pergi masuk studio untuk rakaman "Tanyalah Ustaz" :) .. Hehe ~ Tengah jalan uh nampaklah konti Fly FM ! Penyamapai dia hensem >,< HAHA .. Masuk je studio , abang Suhaimi dengan abang Hassan bagi taklimat sikit .. Aku , Tehah , Rai , Aimi , Nina , Niesya , Nida , Lutfiah duduk kat depan sekali .. Ngeeeeee~ Haha ! Lepas semuanya selesai , recording pun bermula .. Mula-mula okay tapi tiba-tiba 'NG' ! Haha~ Ustaz tersalah baca daa ~ >,< HAHA! Then mula balik :D Berjalan dengan lancar ! Tajuk pada hari ini ialah 'Remaja Berilmu dan Beramal' *kalau tak silap :/ .. semuanya berkaitan dengan REMAJA .. Sesuailah dengan kitorang kan ? HAHA! Bangga tu sebut nama sekolah ! ' SMK Pandan Jaya ' .. Hehe~ Dia ada dua slot ! And aku tanya soalan pada slot yang kedua .. Slot pertama Firas yang pertama ajukan soalan then Fatihah da seterusnya .. Alhamdulillah ! Segala apa yang di ceritakan oleh ustaz memang aku hargai .. kerana apa yang di keluarkan dari mulutnya tu memang benar :) .. Lepas slot 1 hbis , kitorang rehat sekejap .. Pergilah bergambar dengan Ustaz then minta sign ! "Dah macam Mawi"Ustaz Zamri kata . Kitorang pun gelak jelah. Hehe~ Tapi best sangat bila Ustaz tegur kitorang sebab muka kitorang macam tension .. Dia mesti akan kata "Threeeeeeeeeeeeeeeeeeee" *senyum lebar ! hehe .. USTAZ ZAMRI TERBAIK ! hehe ~ selepas 30 minit rakaman , akhirnya berakhirlah sudah rakaman pada hari itu :D *cewah .. Then , ada sesi fotografi bersama Ustaz Zamri and thanks to Luqman sebab tolong ambilkan gambar.*tp asal kau amik smpai 4 (=,,=") ngeee ~ Lepas tu , abang Hassan nak ajak tengok set MHI tp set tu tgh ada recording so tak jadi .. Kitorang terus pegi Kafe untuk minum petang .. Tengok2 je ada Kiran dengan Ikhwan dalam konti ! dorang tengah On-Air ! Budak laki menggila bila Kiran lambai tangan dekat dorang . Lagi2 Fikrie (-,-) ! ish .. ish .. Hehe ~
Makan .. Makan .. Minum .. Minum .. *hehe .. Aku , Nida , Aimi dengan Nina pergilah toilet ! then , time tu aku dengan Nida duduk kat luar dan kebetulan Ikhwan lalu ! Kyaaa~ hensem+comel sungguh >-< Aku dah macam orang gila =,=' hehe ~ Masa berlalu dengan pantas dan kami pun pulang ke rumah ! Tapi sebelum tu kami berkumpul kat depan Sri Pentas dan dengar ucapan penghargaan dari Abg Hassan :') .. Kitorang gerak  dalam jam 6.30 ptg and sampai dekat sekolah dalam jam 7.00 malam .. Hari ni walaupun penat , tapi aku happy sangat :D berbaloi RM10 ringgit tu :) Itu jelah yg aku boleh kongsi .. Assalamualaikum (!)

OPPPPPS! kat bawah ni ada gambar2 yang aku sempat ambil :D :-

































*SKIMA #bak kata abg hassan

*terbaik :D

*pasangan 2 sejoli

*suami isteri :D



*muka penat

*pass pelawat

*cenderahati

*tandatangan Ustaz Zamri


OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)