Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Tears :'(
Friday 24 February 2012 | 21:25 | ♥ 0 purple love


Hai bloggie ~ hri ni aku nk share something .. hri ni air mata aku mngalir lagi di sebabkan oleh DIA .. Ya Allah ! Hati aku bnar2 sakit dan sedih bila DIA brbuat sdemikian .. Aku nak marah tp ~ Aku tk boleh sbb aku sygkan DIA even hmppppph ~ aku tk thu nk explain mcm mna .. Akhirnya aku hanya mampu menangis .. Aku mnangis kt dataran sekolah pg td .. Aku mnangis sorng smbil tundukkan kepala .. Then  Syafiqah dtg and tnya knapa aku nangis .. Ya Allah ~ Aku rse lg sedih ! Dah tu Niesya pula tgur aku .. Time tu aku cuba tipu Niesya klau aku tk nangis tp bila aku pndang je muka dia ~ Air mata aku mngalir laju ! Sedih sgt bila kenangkan perkara yang DIA lakukan ..





 Sebenarnya aku tk suka menangis kt depan org tp smpai satu saat aku btol2 tak tahan lagi , aku akan mnangis kat situ juga T______________T .. Aku taktahu apa dosa aku smpai DIA buat aku mcm ni .. Aku cuba tak nak mngalirkan air mata lg sbb aku dh penat mnangis .. Tp , aku still tk boleh ! Aku sndri takthu kenapa .. Sekarang ni dh lah aku tgh bnyk masalah ! Nampak je aku senyum , ketawa , menggila .. Tp dlm hati tkde spe yg thu klau aku tgh tanggung kesakitan , kesedihan dan masalah .. Ya Allah ! Aku taktahu nak buat apa lagi ~ Aku harap KAU dapt fikir baik2 .. Itu je aku harapkan .. 



Terpulang kpd KAU ! Itu je yg boleh aku ckp .. Hmmm ~ Sekarang ni aku kena fokus dgn pelajaran aku sbb ujian 1 tk lama lagi .. Ada beberapa hari sje lagi ... Itu je yg boleh aku kongsikan untk hri ni .. Assalamualaikum (!)




OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)