Purple Love
| +Follow || Dashboard |

My Teenage LIFE !!!!!!!
Thursday 16 February 2012 | 21:46 | ♥ 0 purple love


Hmm ~ Hai my blogger :/ Dh lme tk update .. Sorry ! busy dgn sekolah and hal-hal lain .. Aigoo ~ semenjak dua menjak ni bnyk btul masalah yg berlaku .. Psal kerja rmah ! kehidupan ! kawan ! keluarga ! diri sndri da bnyk lagi .. Ya Allah T__T adakah ini ujian bagi ku ?!? Firstly , masalah tntang kwan aku .. aku syg dia sgt2 sbb aku dh lma aku brkenalan dgn dia .. sejak tadika lagi aku dh brkwan dgn dia .. tp beberapa hari yg lepas aku ada masalah dgn dia .. Kami brgaduh dan smpai skrang ni kami brdua masih tk brtegur sapa sperti dlu lagi .. Aku ada tgur dia tp nmpaknya dia mcm tk nk layan aku je .. Hmm ~ mybe dia still tkleh nk maafkan aku :/ .. Ok fine ! aku terima but aku mmng seorang yg tkthu sabar ... Bila orang yg rapat dgn aku tk tegur aku , aku rasa janggal dan aku sndri tak tahu nk describe mcm mna .. Aku cuba dekatkan diri dgn dia and rasanya .. mmm~ entahlah .. Hari tu aku nangis sbab fkir kan dia .. Aku risau kan dia sbb aku tkut klau dia bersendirian dkt sekolah .. Yelah , selalunya kami berdua .. Aku rsaukan dia and aku terfikir sama ada dia okay ke tk .. Tp adakah dia lakukan hal yg sama sperti mana aku lakukan ni ?!? Adakah dia juga memikirkan aku ?!? Aku bukannya nk tnjuk diri aku ni baik atau apa .. Tp aku btul2 fkirkan dia even dia prnh sakitkan hati aku and buat aku geram .. Tp aku tk pernah benci dia .. Sebab apa? Sebab aku sygkan dia seperti mana aku menyayangi kwan2 aku yg lain .. 



KAWAN adalah org kelima yg paling aku syg ! Aku tk boleh hidup di dunia ni tnpa kwan kerana KAWAN adalah penyeri hidup aku .. Aku decide buat surat untuk dia .. Malam tu aku tulis surat dan luahkan segalanya di atas kertas putih dan akhirnya karangan aku berakhir pada helaian ketiga .. Ketiga-tiga helaian surat tu aku masukkan ke dalam sampul surat dan keesokan paginya aku hantar dkt dia .. Aku berharap dgnn surat tu dia dapat berubah and hubungan kita kmbali normal .. Tp aku pasrah dan redha kepada Allah s.w.t jika dia berkeras untuk tdk berbaik dgn aku lagi .. *wah ~ ayat. HAHA ! Entahlah ~ sejak aku msuk zaman remaja ni aku dh mula belajar apa itu eri persahabatan .. Aku hargai sgt persahabatan kami ni .. Tp entahlah .. 



Mungkin fikirannya mengatakan bahawa aku ni tak anggap dia seperti kawan dan aku sering lupakan dia .. Ya Allah ~ sumpah aku tk pernah lupakan dia .. Jujur aku sedih bila dia kata sedemikian .. Aku tk thulah mcm mna dia boleh brfikiran begitu .. Kejam sungguh kata-kata dia tu ! Aku masih ingat lagi apa yg dia ckp kan ' Koranglah kawan yg pling teruk yg prnah aku jumpa ! ' .. Hati aku terguris ! Sampai hati dia ckp mcm tu .. Aku tk prnah ckp mcm tu kt dia .. Tapi dia pula ~ Ya Allah !! Sedih :( .. And satu hal lagi .. Aku dh penat sbab asyik mengalah je .. Bila je kami gaduh , yg pastinya aku akan minta maaf dlu even bkannya aku yg mulakan pergaduhan .. Tp dia ! Dia hanya mendiamkan diri and aku tak pernah sekali pun mndengar perkataan 'Minta maaf' dari mulutnya .. Kenapa? Susah sgt ke nak ckp perkataan tu wahai sahabatku ?? Sekarang ni terpulang kpd kau ! Klau kau still berkeras , go ahead .. Then , masalah sekolah ! What the **** T_T .. There are to many homework ! Cikgu ! Kami thu kami ni pelajar sekolah tp tlonglah faham keadaan kami juga ! Yeah ! Mybe salah kami jgak sbb tangguhkan kerja tp ?!?! Arghhh ! I donno what to say :'( HOMEWORK pasti ada ! 






Balik je rmah siapkan homework ! Smpai mak tnya klau aku ni tkde kerja lain ke?Asyik terkurung dlm bilik siapkan homework! Oh my ~ It`s such a asdfghjkl T______T ! Sorry to say that ! I can`t control my emotion right now !! Urghh ~ Damn ! Too many problem ! F*** ! F*** ! Urghhhhhhhhhhhhhh~ Then stress kt ujian 1 nnti .. Add math ! Ekonomi asas ! and Prinsip akaun ! Damn ! Aku kena lulus ketiga-tiga subjek ni so aku bleh stay dlm kelas Bestari ! Aku tak nak turun kelas ! Aku dh selesa dlm kelas tu ! Ya Allah ! Darah tinggi aku bleh naik klau hari-hari fkirkan psl ni ! 






Next my problem :/ Act sjak akhir2 ni aku asyik sakit kepala je .. Aku tkut klau hypertension aku dtg balik . Ya Allah ! Aku tk nk msuk hospital lagi .. Dah lah exam tk lma lagi.. Aku tk nk msuk hospital ..Ckuplah hari tu aku msuk hospital ! Sumpah bosan~
And then sweet heart aku ni buat perangai plak semalam .. Entah knapa tetiba dia ragu-ragu psl aku ! Syg oi ! Sy still sygkan awk lah ! ==' Haih dia ni ~ Awk tu yg buat sy rsau ! Enth2 dh psang dua dekat sna .. Hehe~ manalah thu kan .. pfft ~ I love you lah capital S ! huhu ~





 Study baik2 .. tahun ni awk SPM !Sy tk nak papa mama marah awk lagi.. Yelah ! tahun lepas bukan main lgi awk ber-honeymoon ye ? Smpai subjek Bio awk hmpir fail .. Hishh~ skali sy ketuk kepala awk tu kang.. Hehehe .. *eh? asl tetiba crita psl dia ni .. Hehe ~ Awak !!!!!!!! act smua gmbr awk dh hlang dr lappy sy T_T hri tu terdelete file ! mianhae ~


Dah-dah ! kmbali kpada topik asal .. Haha ..but sblum tu DinieFarah ! haha ~ hope korang sntiasa bahagia :) Hehe~ i love you my friend ! tk mau tension-tension tau ! nanti eomma babap punggung hyun kang. HAHAHAHAHAHAHAHA ... dahhhhhhhhh~ kembali kpd topik asal ! haish >///< Hmmm ~ act , aku tkdelah tension mna sbb aku ada kwn2 yg sntiasa ceriakan hdup aku kt sekolah :) Seriously aku seronok dduk dlm kelas 4 Bestari .. Happening gila >///< even kdang2 bdak-bdak dlm kelas aku tu bg aku naik angin ! Well ! I`m the leader >0< wooo~ poyonya minah ni .. HAHA !

 Aku bkannnya reti sgt kwal kelas ni .. HAHA! kdang2 pun aku bsing .. Huhu .. but aku seronok ada kwn2 mcm dorang :) Mcm2 karenah ada dlm kelas tu ! ada yg suka kentut ! bersin ! buat bising ! menjerit sana sini ! ejek-mengejek ! diam 24-7 ! HAHA ~ klau yg bersin uh aku lah tu xD HAHA~ aku sbnrnya malu bila bersin dpan org sbb time aku brsin , aku kluarkan stu bunyi yg agak memalukan .. mcm ni --> ' Hankecief ' .. lbih kurang lah .. *Hyena yg bgthu, HAHA ..bleh plak dorng kata comel ! alahai ~ malu weyh ! malu ! HAHA .. 




And dlm kelas Sabrina and the gang slalu buat aku ketawa .. Thanks :D tkdelah aku rse pressure dlm kelas uh .. huhu ~ Aku dgn Anis plak ble ckgu mnagajar bleh plak main pass2 sticky note then mula lah berangan .. Alahai ~ HeeMin couples ni memey nak kena ! HAHA ~ Then,cikgu2 plak ada trsebut prkataan-prkataan yg wt aku terasa such as 'Sepet' !aduhai ~ time BM ! BI ! SN ! perghh ~ ' sepet ' tu mmng disebut .. -,- aigoo ~ HAHAHA .. yg Anis plak gelakkan aku bler prkataan tu keluar .. Aku sepetkan gak mata bdak ni .. HAHA! Tp hanya dia je yg thu knapa aku sensitif dengan pprkataan tu .. Hehe~ then ada lagi !perkataan hamster ! angry bird! and yg trbaru ialah ayam ! HAHA~ I like chicken ! Huhu~ Chicken pose >///< I can do that .. LALALALALA~ Yah Wawa! How dare you called me 'Mak Ayam!' HAHA.. Aigoo ~ aku dah mula gila sekrang ni aku tk prasan klau aku dh taip bkn main pnjang lagi..Hahaha ~ okaylah ! stop kt sni dlu.. dahlah homework tk siap lagi.. HAHAHA ..Assalamualaikum ! Annyeong ! Kamsahamnida :D Aing~

OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)