Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Please ! Jangan buat aku bencikan kau :/
Sunday, 4 December 2011 | 23:18 | ♥ 0 purple love
Okay ~ aku mmng bengang dgn perangai kau ni! Weyh ! aku sygkan kau ! Kau kawan baik aku !
Tp, skng ni aku rse cm kau musuh aku !
Kau nk thu knapa?
Di sebabkan perangai kau lah aku jd cmni !!
Please lah ! Jd matang skit !! Aku tk kisah klau kau nk mengada-ngada ke apa !
Tp please ! Hormat lah kwn kau ni ! Aku dh try cbe hormat kau slama ni !
Klau kau nk thu,kau dh bnyak kali sakitkan hati aku!
Tp kau je yg tk perasan!Mngkin seronok sgt kot jalankan aktiviti kau tu .. Aktiviti "Menyakitkan Hati Orang" !! huh ~
Aku ckp bnda yg aku nmpak ! Kau fikir kau brperangai mcm tu org ske??
Huh ! Hey ! Come on lah ! Orang Lagi Benci tahu tk?!
Hishhh! Aku tkthulah ~ Depan aku kau lain ! Belakang aku kau lain !
Aku dh prasan bnda ni lama and aku rasa aku prnah bgthu hal ni kat kau !
Tp kau wt tk endah ! hmm~ k fine.. it`s sokay ! go ahead ! teruskan mcm tu !
Kalau aku benci kau,kau jgn slahkan aku !
Tanya diri kau ! Sape yg SALAH dan sape yg BENAR !!
Seriously, aku malas nk gaduh2..
KAU FAHAM TAKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!
kau ingat gduh2 ni best sgt ke hah??
pastu nk touching2 bebagai ~ ishh !!
Meluat lah wei !!
Aku dh lama tahan dan pendam semua ni !Aku cbe tknk bgthu kau sbb aku nk jaga perasaan kau !
Tp kau ?? -,- .. 
Blah lah weyh ~~ aku tkthu nk kata apa lg kat kau!
Jap agi aku bgthu kau nnti kau mle buat drama ..
Aku malas lah klau mcm tu !!!
Kau nk berdrama bole?Tp klau aku nk berdrama kau tk bg!
Kau pura2 buat tkthu jer!Kau nk aku tgur kau dlu bru kau tgur aku?
Hmmphhh~
And stu hal lg !!
Pasal bias ! -,-
Kau marah kan bila orng minat bias kau !?!
Hahahahahaha !
Kau buat aku ketawa lah weyh !
Kau thu pun mrh huh?Hbis tu yg kau sbok2 dgn bias aku uh?
Apahal???????????
Semua kau punya?!
==' sengal jer~
Org lain pun ada hak lah wei!
Bkn kau sorang jer ~
Bengong...
Dh lah ~ aku mls nk bahas pnjang2..buat skit hti jer thu tk ~
Kalau kau nk hbungan kta kekal!Ubah sikap kau tu!
Tu je yg aku mntak ~ K bye ..


OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)