Purple Love
| +Follow || Dashboard |

NAE CHINGGU ! Nur Farahdinie
Saturday, 3 December 2011 | 02:15 | ♥ 0 purple love
Tadaaaaaaaaa~ ahaha .. Wae? Wae? >_< hehe ..
Kalau korng nk thu .. hri ni adalah hari jadi KAWAN BAIK SAYA iaitu NUR FARAHDINIE BTE.YUNOS a.k.a Nam/Park HYUN SOO..
Aigoooo~ jjinja kyeoptta :')




Ktorang bru je kenal sbenarnya .. ktorng kenal time form2 .. ermm.. btulah tu .. ktorang berlainan kelas and aku sndri tkthu mcm mna aku leh rapat dgn budak DINIE ni >_< ahaha ..last2 ktorng wt grup ! FILISTIC ! itulah nama kumpulan ktorang.. dia ni cpt marah tp aku thu dia marah msti bersebab! dia takkan marah org tnpa sebab ..  tp aku brsyukur sgt sbb dpt kwn dgn dia .. even kdang2 ktorng tk stu kepala ,tp aku ttap sygkan dia sperti anak aku sndri/sibling :') *ILYSM Hyun


Kalau nk thu dia ni ELF yg setia ^_^ *iye ker?>_< bkn ke kau mnat Myungsoo?ahaha
kenal LEE HYUKJAE a.k.a ANCHOVY ??ahaha .. tulah suami dia .. ahaha .. *ahaha..inilah KAMI .. berangan smpai atas langit..kan Hyun? >_< hehe



Dia ni ada kembar yg agak HYPER iaitu Lonjong .. *eh ,silap >_< sorry .. sengaja je ni .. ahaha xD
Gurau je,nama dia NUR FATIN NAJWA a.k.a Park/Kang HYENA ! Aigoo~ klau tgk dr jauh mmng dorang nmpak hampir sma ..tp ketinggian je yg berbeza .. hehe.. Apa-apa pun aku doakan korng smoga jd adik-beradik yg sling syg menyayangi :')



NUR FARAHDINIE ! Saya gembira sbb dpt brkawan dgn awk ! Saya gembira sbb dpt kasih syg drpd awk *wlaupun kau tk tunjuk sgt tp aku dpt rasa !
Saya gembira sgt T________T !
Saya gembira sbb dpt ketawa brsama anda !
Saya gembira !! Saya gembira !!
Walaupun kdng2 kte gaduh ! Tp akhirnya kte berbaik semula !
Saya gembira sangat !!!
SAYA SAYANG AWAK SEBAB AWAK KAWAN SAYA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3 December 2011 !!!!!!!!!
Hari jadi awak kan??
SELAMAT HARI JADI !!!!!!!!
SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI !!!!!!!
AND I HOPE 
HUBUNGAN KITA AKAN KEKAL BERKEKALAN !!!!
LUV U :')




OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)