Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Jeongmal mianhae chingguya :'(
Monday, 12 December 2011 | 03:05 | ♥ 0 purple love
어떻게 지내?

나는 죄책감을 느껴요 T^T

죄송 해요 .. 그런 뜻이 아니 T_T

이건 아니에요  :'/

과이것은 난처하게 됐어 ..

Hyuhh ~ 어떻게 ?!!


Annyeonghaseyo ~ :'( 

Hmmm ~ I feel guilty T^T ..

Joesonghaeyo .. Ilbureo geureogeon anieyo T_T ..

Igeon jjinja andwaeyo :'/

kurigo, igeon anijiyo ..

huuuuuh ~ eottokhae??!


[내 가장 친한 친구에게 좋은 친구가 아니라고 생각. 그래도, 나는 그들이 내가 아는만큼 나를 사랑하는 거 알잖아. ]

( I think I'm not a good friend to my best friend. But still, I know they love me as much as I do.)

Chingguya , mianhae ! Jeongmal mianhae ..

Aku tkde niat pun nk sakit kan hati kau ..

Aku ikhlas berkawan dgn kau walaupun kadang2 kau wat aku rasa

sakit hati atau pun geram ..

Aku paham kalau tu memang perangai kau ..

Hurgh ~ sekarang ni aku rasa  bersalah sangat kat kau ..

Hari tu kau dtg rumah aku ..

Aku tgk muka kau ..

Sedih jer ~ Aku rasa kesian ..

Aku taktahu kenapa ..

Sekarang ni aku betul2 buntu ..

Aku taktahu nak buat apa lagi ..

Aku sayangkan kau

dan aku sayangkan yang lain juga ..

Aku tak nak kita berpecah or berpisah ..

Hurmm ~ 



OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)