Purple Love
| +Follow || Dashboard |

First day kerja :)
Saturday 12 November 2011 | 20:48 | ♥ 0 purple love
YEAHH~ hehe .. ari ni Aku,Nabilah dgn Wawa g kerja kat umah Haji Rahman sbgai waitress *btul ke aku eja  
Berehar sebentar bersama AISKRIM ^__^ nyam nyam~hehe..Akmal,Haziq dgn Hafizi :)

This is ME ! huhu ~sempat lg bergmbar :)

Rajin tak dorang >_< haha .. bagus bagus .. teruskan :)

Kuat ^___________^ haha .. rajin bebenor :S

Pandai pose >< haha .. Wawa :)

Rajin ^__^ i like <3
 = ='?hehe..ktorng tlg lah apa2 yg ptut..sblum majlis perkahwinan bermula,ktorng g tlg2 lap cawan smua .. hehe .. btw Akhir,Haziq,Amir,Akmal,Hafizi and sorng lg tkthu spe ..*hehe..sorry ><..pun kerja kat stu..klakar tgk dorang..lg2 Haziq dgn Akhir..haha..sengal2 jer..kesian,baju Akhir kotor sbb kena kuah..Aku,Nabilah dgn Wawa plak menggila kat sne even penat giler..ngeeee~haahaa..Tp apa2 pun mmng best lah..Hari ni aku dh dpt Pengalaman Baru ^___^ !!!Akhirnya,aku dapt upah 
RM50..Alhamdulillah~aku bersyukur sgt!Dalam masa sehari aku dpt RM50 dr hasil Titik peluh aku sendiri ^_^..*hehe,,bangga jer sye ni :)..Meh aku cter skit  apa yg brlaku ..hehe ..Time uh aku nk pggl bdk laki sruh angkat pinggan kotor then  time aku kat tmpat mkanan aku nmpak ar someone tgh cangkung..Rpe2nya Akmal..Aku ingatkn dye tgh btulkan tali ksut,tp rpe2nya dye tgh Makan Cendol Mamak kt tepi meja uh = =" .. alahai ~ curi2 mkn..then Haziq dtg join mkn skali.. aduhaiiii.. dye pun kata ,"Kamaliah,jum ar join..sdap seyh cendol ni"..alahaiiii ~ada gak yg kne cepuk >_< haha..Nsb baik abg yg jaga ktorng uh tk prasan., klau dye thu = =' MATI #_# ..Tp best ar sbb ada dorang..tklah aku bosan time wt kerja uh :) thanks dude :D .. haha ~ errm.. mnggu dpan ada lg event but tkthu nk join ke tk ==' alahaiiiiiiii ~ ni pun kaki dh sakit .. aduhh .. pening pening .. Lalalalal ~~


oKlah ~ itu je yg aku leh cter .. haha .. ^________________^ c ya ~ annyeong <3

OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)