Purple Love
| +Follow || Dashboard |

Belog Saya Tak Lawa
Thursday 24 November 2011 | 21:52 | ♥ 0 purple love
Gne gmbr Sunggyu jap xD ahaha



Baru je lpas Stalk belog orng xD ahaha .. Lawa woo belog dorang .. jeles aku tgk .. ahaha..
untung ar pndai ber-belog .. tk mcm sye ni ..
KUNO !
Kasihan diriku .. ahaha .. kdng2 tgk belog sndri pun gelak sowng2 ..
tkthu knapa ?
ahahahahahahahahahahahaah..
*kan dh kluar prkataan "HAHAHAHAHAHAHA" uh -,-

Hmmm .. bosannya .. nk layan FB,Twitter cm mls jer .. donno why ? Aigooo ..
someone !please help me :'( ..
AIgoo .. Aigooo.. Aigoooo ..

Hari ni aku tk wt pape un kat rumah .. td bnngun jam 12.53 t/hri .. T_T perfect .. Ank dara bngun tenghari .. hehehe .. 
ahaha .. serious aku tk prasan klau dh jam 12 .. aku tdr mati agaknya .. hehehe ..
mungkinlah kan ?? 
seriously,start je cuti sekolah .. aku mmng bgun lambat .. T_T .. dh tu,tdur lmbat plak uh .. aigoo..
Aku try tdor sblum jam 12 mlm tp tkleh .. yg ada aku tdr jam 2-3 pg ==' ... terukkan aku  ni??

Hmmmm ... aku asyik mnghadap lappy jer cuti ni? nk kluar lepak? mak aku tk bg .. aihhhhhh .. tgk tv pun bila ada crita best .. ahahahahahahaahhaha xD LOL .. aku dh bosan aku dh bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ... *gne lagu Amy Search jap .. ahaha

ok lah ~ chawwwwwww .. Assalamualaikum ..

OLDER | NEWER


Miss Pinju Diary ♥


Hey there! Welcome to my Purple Love Bloggie Annyeonghaseyo ! My name is Kamaliah Kamal . You can call me Hyunmin , Eomma or other as long as I can accept it Don't be rude here ! Or I will Killed you ..Hehehe~ Just kidding !

Song | Hyun | Min





Say 'Ho' ♥


(maximum 240px)